תוצאות אמת ראשוניות: אדלשטיין וסער בראש

לאחר ספירת קרוב ל-100 קלפיות, עולה כי גדעון סער ויולי אדלשטיין, היריבים הגדולים של ראש הממשלה – הם המנצחים הגדולים של הפריימריז

לאחר קרב רווי יצרים וסגירת חשבונות – בשעה 22:00 נסגרו הקלפיות בפריימריז של הליכוד, ומספירת קרוב ל -100 קלפיות נכון לשעה 2:00 לפנות בוקר עולה כי גדעון סער ויולי אדלשטיין, היריבים הגדולים של ראש הממשלה – הם המנצחים הגדולים של הפריימריז.

אחרי אדלשטיין וסער, מזדנבים השרים כץ ארדן, רגב, וראש העיר ירושלים לשעבר ניר ברקת.

1. יולי אדלשטיין
2. גדעון סער
3. גלעד ארדן
4. ישראל כץ
5. מירי רגב
6. ניר ברקת
7. יואב גלנט
8. יריב לוין

אחוז ההצבעה הגיע ל-: 58% בפריימריז הקודמים הצביעו 53,247 איש ו-55% בסך הכל. עד עכשיו הצביעו בפריימריז 62,009 שהם 52% הצבעה – והקלפיות פתוחות עד 22:00.

אתמול טען סער אמש במהדורה המרכזית כי הצהרות נתניהו כי רקח קונספירציות נגדו, הן "עלילות כזב" – אלא שראש הממשלה מתעקש כי הוא "עומד מאחורי כל מילה שאמרתי". נתניהו מתכוון לאפשרות שיודח ואז נשיא המדינה יטיל על גדעון סער את הרכבת הממשלה. באם גדעון סער ישובץ במקום גבוה זאת תהיה סטירת לחי מהדהדת עבור ראש הממשלה.

למרות המתיחות בינהם, סער הביע תמיכה בהנהגת נתניהו. "ממחר בבוקר כולנו משלבים ידיים במערכה העיקרית לניצחון הליכוד בבחירות ב-9 באפריל וכדי שהליכוד בראשות בנימין נתניהו ירכיב ממשלה הבאה במדינת ישראל", אמר עם הצבעתו בבחירות המקדימות. "יש אווירה מצוינת. אני קורא לכל חברי הליכוד לצאת להצביע".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *