עוד לא סופי: בגלל 210 קולות יהדות התורה ירדה ל-7

 הלילה (חמישי) פורסמו התוצאות הסופיות באתר של ועדת הבחירות המרכזית. מהנתונים עולה כי מפלגת הימין החדש בראשות נפתלי בנט ואיילת שקד לא הצליחה לעבור את אחוז החסימה, והליכוד עלה ל-36 מנדטים על חשבונה של יהדות התורה שיורדת מ-7 ל8.

הלילה (חמישי) פורסמו התוצאות הסופיות באתר של ועדת הבחירות המרכזית. מהנתונים עולה כי מפלגת הימין החדש בראשות נפתלי בנט ואיילת שקד לא הצליחה לעבור את אחוז החסימה, והליכוד עלה ל-36 מנדטים על חשבונה של יהדות התורה שיורדת מ-7 ל-8. ליהדות התורה חסר 210 קול למנדט השמיני. כעת יערערו ביהדות התורה על תוצאות קלפי באשדוד – ואם הבקשה תתקבל אז פינדרוס ייכנס לכנסת.

יו"ר הוועדה, השופט חנן מלצר, אמר הערב כי הנתונים הם "נתוני אמת" שיוצגו לנשיא והדגיש כי גורמי הביטחון אמרו לו שלא היתה פריצת סייבר למחשבי הוועדה. מלצר.

השופט מלצר מבהיר שמדובר בפרסום תוצאות ביניים שעוד כפופות לשינויים והתאמות. ומוסיף: ״אלו אינן התוצאות הרשמיות שיפורסמו בתאריך 17.04.19״

סיעת יהדות התורה פנתה ליו"ר ועדת הבחירות השופט חנן מלצר בדרישה לדחות את פרסום התוצאות הסופי עד לבדיקת הנתונים לעומק.לטענתם חסרים להם כ-200 קולות שלא נלקחו בחשבון.

סגן השר מאיר פרוש הוזעק לועדת הבחירות בכנסת כבא כוח הסיעה בנושא ספירת הקולות וההחלטה הצפויה של השופט מלצר.

לטענת חברי ועדת הבחירות של המפלגה, ב-5 קלפיות באזורים חרדים מובהקים הוקלדו בטעות נתוני ההצבעה של מפלגות אחרות על חשבונה של יהדות התורה. בנוסף, ישנם אי התאמות בין התוצאות בקלפיות לבין הנתונים שהזינה ועדת הבחירות.

במידה והבקשה לא תתקבל יהדות התורה תנקוט בכל הצעדים המשפטיים האפשריים על מנת לתקן את הדרוש תיקון.

יש לציין כי בנט ופייגלין הורידו ביחד לטמיון 256 אלף קולות של מצביעי ימין. מדובר ביותר משבעה מנדטים. המפלגה שהייתה הכי קרובה לאחוז החסימה וניצלה היא בל"ד. בינה לבין הרף הקובע הפרידו פחות מ-4,000 קולות.

 

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הדגל לחצי התורן

    אומרים כי ליהדות התורה חסרו כ 200 קולות להכניס את המנדט השמיני. כולנו יודעים כי רבים כאן בארץ הכניסו שס לע"נ ראש המועצה של טלז סטון הרב אברהם רוזנטל ז"ל. ובכך הביעו את מחאתם על מותו הטרגי. אז אולי לא הצליחו בטלז סטון ורביץ נבחר, אבל בדגל יודעים לקרוא מספרים ומבינים טוב את גודל ההחמצה ואת נקמת הציבור. וכך אמנם הרב רוזנטל לא יחזור אבל נמנע את הרדיפה הבאה שעולה במחשבתם של ראשי דגה"ת. ואולי גם שם יבינו כי גם הציבור יכול להצניח את השמיני לשס כשם שהם הצניחו את רביץ לטלז סטון ברונר לגבעת זאב ופינדרוס לאלעד…

    כנסו |
    הגב
  2. ייייששששש מי שפוגע בשס, הוא יפגע!!!!

    מגיע להם! רשעים חסרי הכרת הטוב! קחו את הלוזר אלי ישי.

    מאיר |
    הגב