תושבי עכו במחאה :" נתניהו מפלה אותנו כלכלית מול נהריה המרוחקת חמש דקות נסיעה"

"נתניהו מחזיר את העיר 30 שנים לאחור, הוא זכה בעכו בקולותיהם של 40 אחוז מסך המצביעים בבחירות האחרונות וגומל לנו רעה תחת טובה. יהיה כאן מרד בבחירות הקרובות נגד הליכוד" מציינים חברי סניף הליכוד בעיר

מאות מתושבי עכו, יהודים וערבים כאחד, חברי מועצת העיר, עובדי העירייה וראש העירייה שמעון לנקרי יגיעו ביום ראשון להפגין מול ישיבת הממשלה תחת הכותרת "ביבי עבדנו בשבילך, אל תעבוד עלינו".

תושבי העיר כועסים על התקנה החדשה שתפלה לרעה את עכו לעומת נהריה. על פי התקנה החדשה תושב נהריה המרוחקת כחמש דקות נסיעה מעכו יזכה להטבת מס הגבוהה פי שלושה מהטבת המס שיקבל תושב עכו לשנה.

בעכו אומרים כי התקנה החדשה תחזיר את העיר 30 שנים לאחור, לימים בהם נהריה קיבלה הטבות מס עודפות על עכו, מה שגרם לנטישה המונית של אלפי תושבים מעכו לנהריה. החשש כעת שתושבים ממעמד הביניים יעזבו את העיר ויעברו לנהריה השכנה.

גורמים בעירייה טוענים כי תיקון האפליה מסתכם ב- 8 מיליון שקלים בשנה – "זהו סכום זניח בתקציב מדינה שעומד על מאות מיליארדים ולא ברורה לנו ההתעקשות הזו של ראש הממשלה נתניהו להמשיך ולהתעמר בתושבי עכו"

בסניף הליכוד מציינים כי בבחירות האחרונות שנערכו לכנסת ה-21 קיבלה תנועת הליכוד בעכו 40 אחוזים מסך קולות המצביעים, "תושבי עכו לא ישכחו ולא יסלחו לנו ולנתניהו אם האפליה לא תתוקן"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *