תיאור מרטיט. הרבי מסדיגורא זצ"ל: כך זכיתי במסי"נ לחגוג את ליל הסדר האחרון

"כך הצלחתי, למרות היסורים הקשים, לחגוג את ליל הסדר ולקיים את מצוות החג, בזכותם של האבות הקדושים ובסיייעתא דשמיא", תיאורו המצמרר של הרבי מסדיגורא בהרחבה בכתבה

באחד מביקוריו של האדמו"ר באתר נופש שם שהה לצורך רפואה והתאוששות ממחלתו הקשה, הגיע לבקרו כ"ק מרן האדמו"ר מסקווירא, הרבי מסדיגורא זצ"ל פתח את לבו המיוסר בפני הרבי מסקווירא ותיאר בפניו את יסוריו הרבים והנוראים וסיפר באופן מרטיט ומצמרר את שעבר עליו בחג הפסח האחרון תש"פ ובפרט בליל הסדר.

הרבי: "אני רוצה לספר את מה שעברתי בחג הפסח האחרון, בערב החג לא יכולתי לזוז ממיטתי, לא שרפתי את החמץ וביקשתי מהקב"ה שיושיע אותי וישפר את מצבי, לאחר כמה דקות נכנסו אלי צוותי הצלה, ופינו אותי לבית החולים לצורך בדיקות, שכידוע גורמות לכאבים חזקים ולייסורים קשים".

"דאגתי מאוד מה יהיה עם חג הפסח וליל הסדר, ולאחר שראיתי שהשומרים בבית החולים לא מרשים לאף אחד מהגבאים להיכנס לבית החולים, גם לא לרעייתי, ביקשתי מהקב"ה שאמנם לא זכיתי לשרוף את החמץ, אבל לפחות שאזכה לקיים את מצוות אכילת מצות, בסביבות השעה 04:00 לפנות בוקר של החג הראשון של פסח, הופיע לפתע בחדרו בבית החולים בני רבי אליקים געצל, והוציא מכיסו עבורי בקבוק קטן יין ומצות".

"כך הצלחתי, למרות היסורים הקשים, לחגוג את ליל הסדר ולקיים את מצוות החג, בזכותם של האבות הקדושים ובסיייעתא דשמיא", סוף תיאורו המצמרר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *