תיעוד מזעזע: השוטרים מתעללים בחרדי הסובל מנכות

לפני זמן קצר המשטרה עצרה אדם חרדי פגוע בנפשו שיצא להתאוורר בסמוך לביתו, בתיעוד שפורסם ברשתות החברתיות ניתן לראות שמדובר באדם הסובל מנכות נפשית.

לפני זמן קצר המשטרה עצרה אדם חרדי פגוע בנפשו שיצא להתאוורר בסמוך לביתו, בתיעוד שפורסם ברשתות החברתיות ניתן לראות שמדובר באדם הסובל מנכות נפשית.

האזרחים שהיו באיזור אף צעקו לעבר השוטרים כי "האיש סובל מנכות", אך למרות זאת, השוטרים החליטו לאזוק ולהביא אותו למעצר במגרש הרוסים חרף התחנונים.

העיתונאי מיילך זילברשלג כתב בטוויטר: "מבין שהוא שוחרר אבל לפי הסרטונים משם שני השוטרים שנכחו במקום צריכים להיענש בחומרה. לא קשה להבחין עליו כי הוא איננו רגיל. אבל התיק כנראה ייסגר מחוסר עניין לשקר כלשהו, כמו אז בתיק של הכאת הנער בלג בעומר. עוד נפש פצועה, עוד הורים מיוסרים ועוד מראות מיותרים.לא ככה מנצחים נגיף".


ממשטרת ישראל נמסר: צר לנו על הניסיון הפסול להכפיש את שוטרי ישראל המבצעים את תפקידם כחוק למען שלומו ובריאותו של הציבור תוך הצגת תמונה מעוותת וחד צדדית.

בפעילות אכיפה של השוטרים לפני זמן קצר בירושלים בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה על התקהלות אסורה, איתרו השוטרים מקווה ובית תפילה מאולתר שפעל בניגוד להנחיות ובו מספר רב של אנשים.

כשהגיעו השוטרים למקום החלו חשודים להימלט מהמקום ובמהלך ניסיון לעכב אחד מהם לרישום דו״ח בגין הפרת הצו, הוא החל לצעוק, להתפרע ואף תקף באגרוף ושרט את אחד השוטרים, מה שהוביל לפציעתו. לאחר מעצרו של החשוד בגין תקיפת שוטרים והבאתו לתחנה, הוברר כי הוא בעל מוגבלות ולכן הוא שוחרר.

במקום להלין על שוטרים המבצעים את תפקידם במסירות והקרבה כחוק, ראוי היה לגנות את הפרת החוק ההמונית והבוטה, את הבריחה מהמקום של חשודים רבים, כל תקיפה של שוטרים באשר היא וכל הפרה של צו בריאות העם והתקנות לשעת חירום המסכנים את שלום הציבור ובריאותו.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ותודה לנציגנו בכנסת ובעיריו. לכן ממשיכם להכות ולכן סוגרים רק שכונות חרדיות. הם שותקים בשביל כסא בממשלה הבאה. איפה דרעי וגפני שיודעים לדבר רק כשזה לטובתם? איפה ליצמן ?

    איפה התקשורת החרדית שאמורה לא להפסיק לדבר על העוולות האלו?

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. נקודה למחשבה

    מעניין למען הכאת האדם השוטרים לא שומרים על כללי הבריאות וזה חמור מאודשידביקו עוד שוטרים או לחילופין להכות אדם אחר וידביקו אותו ח"ו

    החושב |
    הגב