תכלה שנה ופדיחותיה: קופסת הדבש הזולה • בקליינע

השבוע במדור הפפראצי של 'אקטואליק': כל הנייעס הטרי והחם של הבחירות

בקליינע התיישב לכתוב לכם את החדשות הקטנות שעשו את השבוע שאחרי הבחירות הכי מטורללות שהיו פה בשנים האחרונות. בירכתי הקלויז, הבחין בקליינע באברכים מסלתה ושמנה של היהדות החרדית רועדים – ולא ידע אם מאימת הדין או בגלל 'הביטול תיירה' שייגרם כתוצאה מבחירות חוזרות וצפנים מספרי תנ"ך המרמזים על קץ הגלות.

בקליינע הגיע יחד עם עשרות עובדי קול ברמה לאולמי 'קונקורד' בבני ברק להרמת כוסית לרגל השנה החדשה. מנכ"ל התחנה אריאל דרעי הדגיש בנאומו על ההישגים של תחנת הרדיו שרשמה עלייה דרסטית באחוזי הרייטינג עם צירופם של הטאלנטים החדשים ששידרגו את התחנה. וגם תיאר בצורה מרתקת על הרגע שבו הודיע למשה גלסנר שדוד חכם ישדר במקומו (באותו יום) את התכנית. גלסנר, כמובן, לא היסס ופינה את מקומו באצילות לטובת השלום הספרדי שהיה נדבך מרכזי בנאומים.


המנכ"ל גם הכביר בשבחים על בעלי הרדיו מר צבי עמר שדחף ופעל למען השגת השלום עם תנועת שס.
בגינת הביתן, בקליינע פגש במשה מורגנשטרן,שסיפר על תפקידו החדש כפרשן המשפטי של התחנה.

והנה שר השמחה עם חיוך של מליון וחצי דולר

גרודקה וחכם בתיאום עמדות

הרב צבי הורביץ (מהסרטונים על פרשת השבוע) עם עורך הדין אושי דרך

והחתן הטרי דודו טוויטו יוצא עם החשמליות

את יוני קדם, שעבד עם שס בבחירות האחרונות פגשנו בכניסה למכון מור

יממה לפני.. בברית לנכדו של עמי מימון נצפו: הסבא (שר השמחה), שליחו של בעלי התחנה מר צבי עמר, יואל מדר, וברוך האגדי שהגיע היישר מארה״ב


יעקב גרודקה וארי גלהר ניצפו בנחלים

סגן ראש עיריית ירושלים צביקה כהן, ערך ( יום חמישי) אירוע הרמת כוסית לרגל השנה החדשה. לרגל המאורע, כל משתתף קיבל קופסת דבש עטופה ויפה.

אך הפאדיחה שעליה דיברו כל המשתתפים, היא, שצוות לשכתו, שכחו להוריד את המדבקה עם המחיר. למתעניינים: 8.90 ש"ח.

יו"ר ש"ס אריה דרעי הגיע להשתתף בשמחת הברית לנכד השר לשעבר אריאל אטיאס ונכד אחיו, הלא הוא, הרב יהודה דרעי, השמחה נערכה בירושלים.

ובבית שמש – בני גנץ הגיע לעונג שבת אצל ח"כ עומר יענקלביץ', ובכך הפריך את כל השמועות המרושעות.

והיו לנו גם בחירות

הצלם שלומי כהן וישראל כהן הגיעו למעונו של ראש הממשלה כמה שעות לפני פתיחת הקלפיות. אז מתברר שביבי אמנם שלף פתק גדול של מחל אך שפן הוא לא שלף.

ישראל כהן עם איש הניו מדיה של ראש הממשלה יונתן אוריך.

איש העסקים וסוכן הביטוח יוסי רפאלי קיצר את ביקורו בחו"ל לטובת הצבעה ביום הבחירות. הציל את חייו של אחד הנוסעים במטוס לאחר שלא חש בטוב והתמוטט. שאפו.

בבציק ביום הבחירות

וזה שלמה קוק במטה יהדות התורה

וזה שלמה אחר.. גיל. אם אתם מתעקשים.

ברדיו קול ברמה כססו ציפורנים עד השעות הקטנות של הלילה.

כך נראה ישראל כהן רגע לפני המדגמים


‏לאחר שהשתתף בקמפיין 'יהדות התורה' – הזמר והיוצר עמירן דביר נכנס לברכה והתייעצות במעונו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי

בלי הדוקטור ז״ל. עובדי משרד עורכי הדין ד״ר י. וינרוט ושות׳ התכנסו השבוע להרמת כוסית לרגל השנה החדשה. ד״ר יחיאל וינרוט העומד בראשות המשרד ציין את החסרון הגדול בהיעדרו של אביו פרקליט הצמרת שלפתחו שיחרו כל שועי עולם. הוא שיבח את מסירות העובדים והשותפים שבזכותם זכה המשרד לייצג השנה ולהצליח בתיקים משמעותיים. הוא הודה לעורכי הדין שהקדישו את השבוע האחרון לעבודה אינטנסיבית על עתירה שהוגשה במסגרת פרשייה שטלטלה את המדינה.

יום שני, חוות טור סיני בירושלים, המקום מתמלא בעשרות אנשים, הברנז'ה מתייצבת לערב יוקרתי ומושקע – השקת אפליקציית המזון הכשר food2you. בין התמונות גילינו את שמעון ליברטי, אבי גרינצייג, מלך זילברשלג, מענדי גרוזמן, דב אייכלר, חנן גרינווד, עובד פרל, ארי המניק, יואל סילבר, איציק אוחנה, יוני קדם, הלל ורטהיימר, מנחם קולדצקי, חיים פרידלנדר, נתנאל לייפר, השף שלום קצנגולד, אלי הלמן. בעזרת הנשים בצבצו סמרטפוניהם של עשרות הבלוגריות שהגיעו לסקר גם הן את אירוע השקה. מי שעומד מאחורי השקת האפליקציה הוא משרד יחסי הציבור של השותפים נחמיה רוזנפלד וחזקי שכטר שהפציצו את הרשת בסיקור למוצר החדש

הזמר יצחק רייס חגג השבוע את שמחת החתונה עם בחירת ליבו באירוע פרטי ומצומצם שנערך בביתר עילית. רייס הקדיש לכלה את הלהיט החדש שלו 'נחמו' .

אברהם פריד יופיע עם הפילהרמונית של ראשון לציון בחול המועד סוכות

מנכ״ל שירותי החירום במשרד הבריאות פרופ׳ בני דוידזון הגיע להרמת כוסית של אגודת ״למענכם״ והפתיע: ״אני מצטרף למערך ההתנדבות של האגודה ביעוץ והכוונה״.
עוד השתתפו יו״ר הארגון הרב יוסף ערבליך רב הארגון הרב לאו המנכל וראש עריית בני ברק הבא הרב שלמה קוסטליץ

עד כאן להשנה. שנה טובה ומתוקה לכל גולשי בקליינע!

ראיתם 'סלב' חרדי בפוזה הראויה לצילום? נתקלתם במישהו מעניין מהמגזר פתאום לידכם? מפגש מעניין בין רבנים? ידיעות חמות, רכילויות כשרות, ותמונות בלעדיות שנקלטו על ידכם ימשיכו להתקבל במייל של המדור: [email protected] או לשלוח לווטסאפ 058-4742968– סודיות מובטחת

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *