תשארו בבית: שרב כבד בכל הארץ

השרב כבר כאן וביום שבת צפוי להתחיל גל חום עם עומס חום גבוה מאד, שיימשך כל השבוע עם טמפרטורות שיכולות להגיע ביום ל- 35 עד 40 מעלות,

השרב כבר כאן וביום שבת צפוי להתחיל גל חום עם עומס חום גבוה מאד, שיימשך כל השבוע עם טמפרטורות שיכולות להגיע ביום ל- 35 עד 40 מעלות, ובאיזורים רבים אף מעל 40 מעלות – זאת בהתאם להתראות השירות המטאורולוגי שמתריע על עומס חום כבד בכל איזורי הארץ .

טמפרטורות גבוהות מהוות סכנה בריאותית, לתשישות חום ומכת חום, והפגיעים במיוחד הם אנשים בגיל המבוגר ו/או עם מחלות כרוניות, וכן תינוקות ואנשים שעובדים ושוהים בחוץ.

משרד הבריאות ממליץ על נקיטת צעדי הזהירות הבאים, בד בבד עם ההתגוננות כנגד וירוס הקורונה:

1. יש לשהות בסביבה מקוררת, בטמפרטורה של 22-24 מעלות, תוך שימוש במזגן. למי שאין מזגן בביתו, מומלץ לשהות במרחב ציבורי ממוזג, 2-3 שעות ביום, תוך שמירה על כל המלצות הריחוק חברתי.

2. להקפיד על שתיית מים בכמות מספקת כדי למנוע התייבשות.

3. לא להיחשף לחום מעל 25 מעלות. לא לצאת החוצה בשעות החום, לא לבצע מאמץ בחום, לא לשהות במכונית חונה.
4. חשוב להדגיש –חשיפה לשמש אינה מסייעת כנגד וירוס הקורונה! מניעת ההידבקות בנגיף היא על ידי הקפדה על הנחיות משרד הבריאות – שמירת מרחק חברתי של 2 מטר, עטיית מסיכה על הפה ועל האף ושטיפת ידיים.

5. במיוחד במזג אוויר חם, חשוב לדאוג לבריאותם של בני משפחה חברים ושכנים מבוגרים, השוהים בבית לבדם, להתעניין בשלומם ולסייע להם תוך שמירה על הנחיות משרד הבריאות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *