10 דברים שלא ידעתן על המותג 'מייבלין ניו יורק'

דברים (שלכאורה) לא ידעתן על המותג העולמי "מייבלין ניו-יורק", איך הכל התחיל ובכל כמה שניות נמכר מוצר של המותג

 

1.סיפור ההצלחה של מייבלין ניו-יורק מתחילה בשנת 1915, עם פיתוח המסקרה הראשונה בעולם שיוצרה על ידי הכימאי תומאס ל. וויליאמס (על בסיס אבקת פחם ווזלין) עבור אחותו שרצתה נואשות להרשים את בן זוגה.

2.בשנת 1917 תומאס ל. וויליאמס מייסד את חברת הקוסמטיקה מייבלין. השם מורכב משמה של אחותו – מייבל והאותיות האחרונות הלקוחות מין החומר ווזלין. ביחד מייבלין. המוצרים הראשונים שמושקים תחת המותג הם מסקרה ועפרון הגבות הראשונים בעולם.

3.בשנת 1946 מייבלין ניו-יורק פורצת את הדרך ומפרסמת פרסום ראשון באמריקאה.

4.גרייט לאש, המסקרה האייקונית של מייבלין, איתנו כבר 50 שנה! והמכירות טובות כמו תמיד – 20 מיליון יחידות נמכרות מידי שנה.

5.בשנת 1996 לוריאל, קונצרן הקוסמטיקה מספר 1 בעולם, רוכשים את מייבלין ומעבירים את פעילות המותג לעיר ניו- יורק, מכאן התוספת ניו-יורק לשם מייבלין.

6.מייבלין ניו-יורק מציעה מגוון של למעלה מ- 200 מוצרי איפור הנמכרים במיליוני נקודות מכירה בלמעלה מ- 90 מדינות ברחבי העולם.

7.אשלי וקסמן היא השותפה החדשה של מייבלין בישראל ומספר המנויים שלה עומד כיום על 142000 מנויים.

8.מייבלין ניו יורק הנה חלוצת מוצרי האיפור במרקם מוס שזכו להצלחה בינלאומית מסחררת. המייק – אפ במרקם מוס של מייבלין ניו-יורק  דרים מאט מוס ואף זכה בפרס ההצטיינות היוקרתי של מגזין האופנה הבינלאומי "מארי קלייר".

9.כל 15 שניות נמכר בעולם בייביליפס – שפתון הלחות של מייבלין ניו-יורק.

10.  בשנה האחרונה ממשיכה מייבלין ניו-יורק במהלכים הנחשבים
כפורצי דרך וחדשניים.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.