4 יתרונות של קידום אורגני

הקידום האורגני הפך כבר מתחילת שנות האלפיים לתחום שאפשר לנעוץ בו שיניים. הכוונה כאן היא לתחום שלא רק חברות השיווק והפרסום נהנות ממנו בשל השירותים שהם יכולים להציע ללקוחות ולהגדיל את ההכנסות שלהן, אלא שמדובר בטכניקת פרסום שבאמת מביאה תוצאות וישנם אינספור עסקים בישראל (ובוודאי בעולם) שמבוססים אך ורק על הלקוחות שמגיעים אליהם מהקידום האורגני שהם עושים. כלומר שכל העסק מתקיים בזכות העבודה על קידומו של האתר בגוגל

מי צריך קידום אורגני ומי יכול לספק לי את השירות?

כיום כל חברת בניית אתרים בדרך כלל גם מספקת שירותי קידום אורגני. אין זה אומר שהמתכנת שבונה לכם את האתר הוא בהכרח גם מקדם אתרים (כיוון שזה מקצוע בפני עצמו) אולם ייתכן והחברה מחזיקה בעובד שמתמחה במקצוע זה. כמו כן, אם תקדמו אתר אצל חברה שבניתם אצלה את האתר תוכלו לרוב לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית יותר, אולם אין בכך בטוחה שהקידום יהיה הצלחה מסחררת.

יתרון 1 – עלות מול תועלת:

אחד היתרונות הגדולים של קידום אורגני הוא כמובן העלות מול תועלת. נכון, הקידום האורגני פועל לטווח הארוך וברוב התחומים לא תקבלו תוצאות בטווח הקצר. טווח ארוך זה אומר שתצטרכו להשקיע לפחות כמה חודשים בקידום מקצועי של האתר שלכם במעלה תוצאות החיפוש, תוך עבודה סיזיפית על התכנים וחוויית המשתמש באתר וזאת כדי להתחיל לראות תוצאות של תנועה מספקת לאתר וקבלת לידים על בסיס יומי, כזו שבאמת אפשר להרוויח ולהתקדם ממנה. הקידום האורגני פועל לטווח הארוך, אולם כאשר הוא מתחיל לעבוד עבורכם העלויות הופכות להיות זניחות לחלוטין אל מול כמות הלקוחות שתקבלו וגובה ההכנסה שלכם, משהו שאי אפשר לומר על המון שיטות פרסום אחרות.

יתרון 2 – מיתוג ומוניטין:

קידום האתר בגוגל יסייע למיתוג של העסק כמומחה בתחומו. אתר בתוצאות הראשונות בגוגל בתחום שבו הוא עוסק נחשב בעיני רבים לעסק מקצועי ובעל מוניטין חיובי רב, כזה שאפשר לסמוך עליו.

יתרון 3 – לקוחות בשלים יותר:

הלקוחות שמגיעים מהקידום האורגני בגוגל בדרך כלל יהיו בשלים יותר לקנייה/הזמנת שירות מכם ובוודאי להשארת פרטים. זאת משום שהם חיפשו את הצורך שלהם בגוגל והגיעו אל האתר שלכם, ככל הנראה מהתוצאות הראשונות שהם ראו. הם סומכים עליכם, קראו קצת באתר שלכם והבינו שאתם הכתובת שלהם.

יתרון 4 – חוויית משתמש ומתן ערך:

הלב של כל תכנית קידום היא עבודה על חוויית המשתמש באתר ועל מתן ערך באמצעות התוכן המונפק באתר. לא נרחיב יותר מדי על כך במאמר זה, אולם דעו כי עבודה על אלה במסגרת הקידום גם עוזרת לכם משמעותית בהגדלת אחוזי ההמרה באתר בהפיכת מבקרים ללקוחות.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.