5,000 דולר – למי שימצא את תוקפי היהודים

הליגה נגד השמצה מציעה פרס של 5,000$ לאזרח שיביא מידע שיוביל למעצר תוקפי שני היהודים שהותקפו בשכונת וויליאמסבורג שבברוקלין בשבוע שעבר

5,000 דולר על ראשם של תוקפי היהודים: המשטרה בברוקלין חוקרת באינטנסיביות שני מקרים של תקיפת יהודים בלבוש חסידי בשכונת וויליאמסבורג בניו יורק.

האירוע האחרון אירע ביום שלישי שעבר ונתפס במצלמת מעקב. באירוע, רץ צעיר מאחורי הקרבן, היכה אותו בראשו וברח. כמה ימים לפני כן הותקף יהודי באופן דומה ברחוב אחר בשכונה.

הליגה נגד השמצה פרסמה הלילה (שני) הצהרה בה היא מציעה פרס של 5,000$ למי שיביא מידע שיוביל למעצרם של החשודים בשתי התקיפות.

"ההתקפות הללו מדאיגות במיוחד, על רקע הדיווחים של משטרת ניו יורק על העלייה דרמטית במתקפות אלימות נגד יהודים בעת האחרונה", נכתב בהצהרה של הליגה נגד השמצה.

עוד נאמר בהודעה כי "סרטון הווידאו המזעזע בו מתועדת התקפה על אדם יהודי באור יום מראה את התעוזה של התוקפים. אנחנו לא יכולים לאפשר להתקפות הללו להפוך לשגרה".

הארגונים היהודיים בוויליאמסבורג ובצפון ברוקלין נועדו ביום שישי שעבר עם בכיר במשטרת ניו יורק ושמעו כי המשטרה החליטה להציב שוטרים נוספים בשכונה וסביב מוסדותיה היהודיים.

יצוין כי רק לפני שבועות אחדים דיווחה משטרת ניו יורק על 145 פשעי שנאה שבוצעו ברחבי ניו יורק וציינה כי כ-60% מהם הופנו נגד יהודים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *