התקרית במכולת: 2 חרדים נהרגו באירוע הירי

החרדים ההרוגים באירוע הירי בניו גרז'י הם לאה מינדה פרנץ בת ה-33 בעלת המכולת ומשה דויטש בן ה-24, חסיד סטאמר

ההרוגים באירוע הירי בניו גרז'י הם לאה מינדה פרנץ בת ה-33 בעלת המכולת ומשה דויטש בן ה-24, חסיד סטאמר. רבי מסאטמר השוהה בפולרידה ישוב לניו יורק למסע הלווית הבחור משה הערש דייטש ז"ל שנהרג אמש בירי בגרז'י סיטי.

השוטר ג'וסף סילס בן ה-40, אב לחמישה גם הוא בין ההרוגים.

"שמעתי יריות – בום בום בום", סיפר אחד מעדי הראייה. "אחרי זה הנחנו ידיים על הראש וחיכינו שזה ייגמר. וכשזה נגמר איתי ניידות משטרה באות במהירות גבוהה, בתקרית נהרגו שלושה אזרחים והשוטר. גם שני היורים נהרגו במהלך חילופי אש עם כוחות המשטרה.

ההרוג בתקרית

אתמול דיווחנו כי שלושה חשודים חמושים ניהלו קרב יריות עם המשטרה ובשלב מסויים התבצרו בתוך חנות מכולת של יהודים בג'רזי סיטי. למקום הוזעקו כוחות גדולים, כולל כוחות מיוחדים, שניהלו חילופי אש ממושכים עם החשודים. הערכה היא שפעולה משטרתית נגד סחר בסמים שנחשפה, היא שהובילה לקרב היריות במכולת – כך פורסם ברשת "ABC".

ממשרד החוץ נמסר: "האירוע עדיין מתנהל. קשה להשיג מידע ויש הרבה מידע שאנחנו לא יכולים לאמת אותו בשלב הזה. אנחנו בקשר שוטף עם הקונסוליה בניו יורק שמנסה להשיג מידע נעדכן ברגע שיהיו לנו פרטים רלוונטים".

בשיחה עם חדשות 12 סיפר ארי, בן של ישראלית שחיי בניו ג'רזי על רגעי האימה . "אני ממש חצי רחוב מכל היריות", סיפר. "כרגע צוותים של כוחות מיוחדים מנסים להיכנס ולהוציא את הפגועים, יש פה הסגר לא נורמאלי, יותר מ-200 שוטרים ואמבולנסים שמחכים להוציא נפגעים".

מדובר בעסקת סמים שהתרחשה בבית קברות סמוך ומשם ניהלו החשודים קרב יריות עם המשטרה ומשם האירוע התגלגל לסופרמרקט הכשר בבעלות יהודי חסיד סאטמר
נשלל כיון לאומני.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *