גנץ בראיון ל'קול ברמה': "אם אגלה שהחרדים לא עומדים מאחורי ההתחייבויות, אסיק את המסקנות"

יו"ר כחול לבן בני גנץ העניק הערב (שני) ראיון לגלסנר ב'קול ברמה והתייחס בראיון להפרת הברית מצד נתניהו, על חוק הגיוס וההפגנות בבלפור

יו"ר כחול לבן בני גנץ העניק הערב (שני) ראיון לגלסנר ב'קול ברמה והתייחס בראיון להפרת הברית מצד נתניהו שלא מתכוון לקיים עימו את הרוטציה, בראשית דבריו התייחס גנץ לשיתוף הפעולה עם המגזר החרדי ואמר: "אשמח לשתף פעולה פוליטי עם הציבור החרדי. לצערי החרדים לא נעמדו על הרגליים האחוריות בנושא התקציב, אם היו מתעקשים אז היינו היום אחרי אישור התקציב. אם אגלה שאנשים לא עומדים מאחורי ההתחייבויות, אסיק את המסקנות"

על המשבר עם ראש הממשלה שממאן לשתף אותו בסודות השלום, אמר גנץ,"יש הכרח לקיום ממשלת אחדות בעת הזו אבל יש גם הכרח לשינוי בהתנהלות הפוליטית של שותפיי. הם לא צריכים להסתיר ולהתנהל בצורה חד צדדית. א"א להישאר מאחורי אגו".

על סיכויו להיות ראש הממשלה אמר גנץ: "מאמין שיבוא יום שאהיה ראש ממשלה, בין אם על ידי ההסכם כפי שהיה ראוי ובין בדרך אחרת. הדבר היחידי שיעצור את זה, זה רק אם הציבור יחליט".

על ההפגנות בבלפור אמר גנץ, "אני חושב שזכות ההפגנה היא זכות שמוקנית בחוק, ההפגנות נעשות ברישיון ובאישור המשטרה".

על חוק הגיוס אמר גנץ: "חוק הגיוס מוכן. הוא חוק חשוב והגענו להרבה הסכמות. לצד זה צריך להוביל רפורמה בשירות בצה"ל באופן שווה לכולם. ישבנו עם הנציגים החרדים כדי שנוכל להגיע להסכמות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *