האם טרוולאור היא האמזון ואיביי של עולם התיירות? Travelor

האם טרוולאור הולכת להיות האמזון והאיביי של עולם התיירות? האם באמת ניתן להרוויח סכומים משמעותיים על ידי שיווק תיירות באינטרנט? יצאנו לבדוק מה באמת עומד מאחורי המודל העסקי של חברת טרוולאור וההצעה שלה להתפרנס מתחום התיירות, מהבית.

היום, אין אדם בעולם שלא יודע מה זה חנות אינטרנטית. פעם, לפני הקמת החנויות האינטרנטיות הראשונות, היה זה נושא ללעג. אף אחד לא באמת האמין שאנשים ירכשו מוצרים באינטרנט, בלי האפשרות לראות ולבדוק אותם לפני. והיום? חנויות אינטרנטיות בינלאומיות כמו איביי ואמזון מגלגלות מיליארדי דולרים כל שנה והעולם כולו במגמה של רכישת מוצרים דרך האינטרנט בלבד.

רוב חנויות אלו בדרך כלל חסרות מיקוד, מוכרות מכל הבא ליד ומחפשות לקדם טרנדים – מוצרים חמים לאותו הרגע. זאת למרות שאנשי עסקים ואנשי שיווק בעלי ניסיון יודעים שכדי להצליח, חייבים להתמקד בנישה ספציפית ובקהל הייעודי שלה. מה קורה כאשר מחברים חנות אינטרנטית שכזאת עם מוצר אוניברסלי, מוצר שכל אדם רוכש במהלך חייו ואפילו מספר פעמים בשנה? מקבלים חנות מנצחת. חנות שמוכרת 24 שעות ביממה, לכל אדם בעולם ובכל שעה. חקרנו ומצאנו – החברה הישראלית הראשונה אשר מאפשרת לגולשים להקים חנות אינטרנטית משלהם למכירת מוצרי תיירות ופועלת בכל העולם.

תיירות – מוצר מנצח

תעשיית התיירות היא אחת התעשיות הגדולות ביותר בעולם. תעשייה שאחוזי הצמיחה שלה גדלים בקצב מסחרר משנה לשנה. ברגע שהאינטרנט הגיע לעולם, תחום התיירות החל לפרוח באופן משמעותי. לראשונה בתולדות העולם, כל אדם יכול לרכוש את חופשתו באופן עצמאי לחלוטין, דרך האינטרנט. וכך בעצם התחילה מגמה חדשה, מגמת התיירות האינטרנטית. מגמה שההיקפים שלה מגיעים לטריליוני דולרים.

ראשוני הענקיות בתעשייה, אשר זיהו את ההזדמנות, החלו להקים אתרי אינטרנט למכירת תיירות עוד בשנות ה-90. ואכן, חברות אלו זכו להצלחה ענקית בתחום התיירות. עם זאת, עד היום אף חברה לא הפכה את מכירת מוצרי התיירות לשירות נגיש לכל אדם. כלומר, שכל גולש יוכל להפוך עצמו לבעל ולמשווק עצמאי של חנות אינטרנטית המוכרת מוצרי תיירות. חנות שבה לא נצטרך להוסיף מוצרים ולחפש באיזה מוצר להתמקד, אלא כזאת שעונה על הצרכים של הלקוח שגם ככה מחפש חופשה, ובעצם מאפשרת לו להזמין את המלון שהוא צריך.

לאחר שיצר האינטרנט מהפך בתחום התיירות, מחירי החופשה החלו לרדת משמעותית, הציבור החל לצבור מידע על כל יעד בעולם, והחשוב ביותר, סוף סוף נוצרה האפשרות להזמין את החופשה באופן עצמאי. מה שגרם באופן מיידי לעלייה משמעותית בכמות האנשים אשר יוצאים לחופשה ובכמות החופשות שאנו יוצאים אליהן בשנה. היום משפחה ממוצעת יוצאת לחופשה לפחות פעמיים שלוש בשנה, ואדם יחיד אף יותר מכך! דמיינו שבידכם האפשרות לפתוח חנות שכזאת, שמעתה אתם וכל אדם שאתם מכירים יכול להתחיל לרכוש את חופשתו דרך האתר שלכם. כמה פוטנציאל לרווח משמעותי יש בכזה דבר?

להתחיל להרוויח מתחום התיירות – מהבית

היום, לכל אחד יש את האפשרות לפתוח חנות אינטרנטית להזמנת חדרי מלון, המוצר המרכזי והנרכש ביותר על ידי לקוחות ברחבי העולם. הכירו את Travelor – חברת התיירות הראשונה אשר בנתה פלטפורמה ייחודית לפתיחת חנות אינטרנטית שכזאת. פלטפורמה אשר מתאימה לכל אדם, ולא רק לסוכני נסיעות מקצועיים. כל אדם אשר נרשם לאתר טרוולאור מקבל חנות אינטרנטית משלו למכירת מלונות בכל רחבי העולם. ובעצם מרגע ההרשמה יכול להרוויח כסף מכל הזמנה של חופשה אשר מתבצעת בחנות שלו.

הדבר הראשון שאנו מקבלים בהרשמה לטרוולאור הוא קישור אישי לחנות האינטרנטית שלנו. באופן מיידי אנו מקבלים בחנות שלנו אפשרות למכירה של כ-2 מיליון בתי אירוח, בתי מלון, דירות נופש אכסניות וכדומה. החנות הזאת מתורגמת ל-40 שפות שונות, כך שאנו יכולים למכור לכל אחד ברחבי העולם. כל הזמנה אשר מתבצעת דרך החנות שלנו, מזכה אותנו מיידית בעמלה. את הקישור אנחנו יכולים לשלוח לחברים ומשפחה, או להפיץ אותו ברשתות החברתיות. באפשרותנו להפיץ את הקישור, דרך הרשתות החברתיות, בכל מקום ברחבי העולם וכך לייצר מכירות ועמלות גבוהות!

אז כמה בדיוק מרוויחים מכל עסקה שכזאת? קודם כל, ערכנו בדיקה מקיפה על האפשרויות האחרות המוצעות בשוק. אפשרויות שלרוב אפשריות אך ורק לסוכני נסיעות מקצועיים, וגם לשיווק שותפים חובבני של תיירות. רוב החברות משלמות את העמלה מהרווח המתקבל מהעסקה, ולא מסך העסקה. כלומר, הרווח מכל מכירה הוא לא תמיד סכום קבוע. בכל החברות שבדקנו הגענו למסקנה שלרוב משלמים למשווק כ-25% מהרווח בלבד. כלומר, אם נרכשה ממני חופשה בעלות של 4,000₪, והרווח של החברה עצמה מהמכירה הוא 10%, הרווח הכללי מהעסקה יהיה 400₪. המשווק, אשר מרוויח רק 25% מהרווח על העסקה, יקבל כ-100₪ בלבד מתוך עסקה של 4,000₪. לעומת זאת, חברת טרוולאור מאפשרת לסוכנים שלה להרוויח את העמלות הגבוהות ביותר בשוק! החברה מציעה עמלות בפער משמעותי מאוד לטובתה, כ-80% מהרווח על כל מכירה המתבצעת בחנות שלך. בואו ניקח את הדוגמה הקודמת, נגיד ובוצעה מכירה בחנות שלך ב-4,000₪ והרווח הכללי של החברה הוא 10%, שזה שווה ערך ל-400₪, הרווח של הסוכן יהיה 320₪. בעצם כמעט כל הרווח מהמכירה בחנות הולך למוכר עצמו! קצת יותר מפי 3 ממה שמוצע בשוק.

Travelor ללמוד איך להרוויח עשרות אלפי שקלים בטרוולאור

עוד דבר ייחודי לחברת טרוולאור, מעבר לתשלום הגבוה לסוכניה, הוא מערך הלימוד שלה. טרוולאור היא החברה היחידה בשוק אשר מפעילה מערך הדרכות מלא לסוכנים שלה, כך שכל גולש אשר מצטרף לחברה וללא שום ידע מוקדם, מקבל מערך הדרכות וידאו מוכן ומזומן אשר מלמד אותו צעד אחר צעד איך לפעול. לטרוולאור עשרות הדרכות אשר נוגעות בנושאים הבאים: ידע על עולם התיירות, שיווק ומכירת תיירות, שיווק ברשתות חברתיות כגון פייסבוק, אינסטגרם ווצאפ, ידע בקידום אתרים וגם הדרכות העצמה עסקיות שמלמדות איך לייצר הכנסות גבוהות ביותר. בהרשמה לטרוולאור, חוץ מהחנות האינטרנטית מקבלים לוח בקרה אישי, "בק אופיס" שבעצם דרכו מקבלים גישה לממשק ההדרכות ולעוד המון כלי עבודה שיעזרו לכם לעבוד בצורה הטובה ביותר.

מעבר למערך ההדרכות האינטרנטי שהחברה מפעילה, ומכיוון שהחברה הוקמה בישראל, לטרוולאור הדרכות פרונטליות המתקיימות באופן קבוע במשרדי החברה, וגם הדרכות מזדמנות ברחבי הארץ. זאת על מנת לעזור לסוכנים ללמוד איך להרוויח כמה שיותר מהחנות שלהם. המדריכים הם מקצוענים בתחומם, אשר הצטרפו לטרוולאור ושותפים לחזון החברה, ומסייעים לסוכניה להצליח בעסק שלהם. אם זה סוכני תיירות מקצועיים המלמדים איך לעבוד עם לקוחות, או איך יוצרים ומוכרים דילים, למנטורים עסקיים אשר מלווים עסקים בארץ ובחו"ל להצלחה וחולקים מהידע שלהם איך להקים עסק עצמאי מצליח.

צילום מסך של קטגוריות ההדרכות בטרוולאור

החזון של חברת טרוולאור

טרוולאור היא חברה בעלת חזון ייחודי. המטרה המרכזית של החברה היא להוזיל משמעותית את מחירי החופשה בארץ ובחו"ל. אחרי שחקרה את דרך הפעילות של החברות הגדולות, נחשפה החברה לכך שהאתרים הגדולים מגיעים לרווחים של עד 50% עמלה ממחיר המכירה של חדר המלון. כך טרוולאור הגיעה למסקנה שהלקוחות משלמים עד פי 2 יותר ממחיר העלות של החופשה, והבינה שבנקודה זו בדיוק יכולה להיכנס לתמונה ולהביא להוזלת מחירים משמעותית. כך טרוולאור מוזילה את המחירים.

הדרך של טרוולאור לעשות זאת היא דרך כוח חברתי. טרוולאור הבינה שלנסות להילחם בענקי התעשייה ראש בראש, כסף מול כסף, זה לא אפשרי, מכיוון שהאתרים הגדולים מגיעים לרווחים של מיליארדי דולרים. לכן פנתה טרוולאור לכוח החזק ביותר בעולם, כוח חברתי. טרוולאור החליטה לשתף אנשים מרחבי העולם בקידום החברה, וזו הסיבה שהחברה משלמת עמלות כה גבוהות. ככל שטרוולאור תייצר יותר רכישות, כך יגבר כוח הקנייה שלה בשוק והיא תוכל להוזיל את המחירים משמעותית. כל גולש אשר הופך לסוכן של טרוולאור, עוזר משמעותית בחשיפת החברה והמחירים שלה לאנשים נוספים בארץ ובעולם.

שיטה נוספת אשר יצרה החברה על מנת להביא תנועה מרובה לאתר שלה היא פיתוח מערכת תוכן מתקדמת, סטייל ויקיפדיה. ויקיפדיה הוא כנראה האתר המקודם ביותר בעולם. כמעט בכל חיפוש שתבצעו בגוגל, תראו את ויקיפדיה בתוצאה הראשונה או לכל הפחות בעמוד הראשון. הסיבה שזה קורה היא המון, המון תוכן איכותי. תוכן אשר נכתב על ידי גולשים מכל העולם. ברגע שלאתר מסויים יש תוכן איכותי, הוא מקודם מיידית לתוצאות הראשונות של החיפוש הרלוונטי, כך שאם חיפשתי לדוגמה "אבטיח", אני אקבל את התוצאה הכי רלוונטית שעונה על הביטוי שחיפשתי. לגוגל כלים רבים לנתח מה רלוונטי כמו: כמות התוכן באותו המאמר, ואפילו מדידה של זמן השהייה של הגולש בעמוד. ככל שזמן השהייה ארוך יותר, ניתן להסיק שהמאמר מעניין ומדוייק יותר לחיפוש של הגולש. זו הסיבה שתראו את ויקיפדיה תמיד בתוצאות הראשונות של החיפוש.

ועכשיו, דמיינו לכם שחברת טרוולאור מפתחת מערכת תוכן ברמה של ויקיפדיה, אשר תתעסק בתיירות בלבד. דמיינו כותבי מאמרים מרחבי העולם אשר כולם יכתבו מאמרים איכותיים בתחום התיירות – לאתר טרוולאור. בויקיפדיה, אנשים מכל העולם כותבים פשוט כי הם רוצים לחלוק את הידע שלהם. טרוולאור מתכננת גם לתגמל את הכותבים, כדי שיהיה להם תמריץ נוסף לכתוב מאמרים טובים ואיכותיים. ככל שהמאמר יהיה טוב יותר ויתקדם בדירוג של גוגל, כותב המאמר יוכל להרוויח ממנו יותר. כך טרוולאור מתכוונת להגיע לעמודים הראשונים ולתוצאות הראשונות במנועי החיפוש ברחבי העולם, ובכל השפות, ובעצם לחשוף את עצמה לקהל העולמי ולמחירים האטרקטיביים של החברה. זו תהיה עוד אבן דרך בהתפתחות של החברה להיות אחת מחברות התיירות המובילות בשוק.

Travelor – בונוס מיוחד למקדימים

אחת המטרות של חברת טרוולאור, היא להשקיע בסוכנים איכותיים ובגולשים שרוצים להיות סוכנים ומשווקים מומחים. כאמור ככל שיהיו לטרוולאור יותר סוכנים ומשווקים מומחים, כך החשיפה של החברה ללקוחות וכוח הקנייה של החברה יגדל, והצמיחה שלה תהיה מהירה יותר. בדיוק בגלל זה, טרוולאור מחלקת בונוס מיוחד למצטרפים הראשונים לחברה מרחבי העולם. תחלק החברה לעמלות לסוכנים שלה מכל מכירה הנסגרת באתר טרוולאור, בלי שום קשר למכירות האישיות של הסוכן. דרוש פה הסבר נוסף: בעצם מכל מכירה הנסגרת באתר טרוולאור, חברת טרוולאור שומרת לעצמה 20% בלבד מהרווח על העסקה, ומחלקת לסוכנים שלה עד 80% מהרווח על כל עסקה באתר. כלומר עד 80% מהרווח מכל עסקה הנסגרת באתר טרוולאור, חוזר בחזרה לסוכנים שלה כבונוס נוסף על הפעילות שלהם. חשוב לזכור – הבונוס הזה מחולק אך ורק לסוכנים הראשונים המצטרפים לחברה. לאחר מכן, המצטרפים הבאים יוכלו ליהנות ולהרוויח מכל מה שהחברה מציעה, ללא הבונוס הספציפי הזה.

רצינו להבין כמה דברים חשובים בנוגע לבונוס המיוחד. הראשון, כמה כסף באמת אפשר לקבל מבונוס שכזה. והשני, אז ממה בעצם החברה מרוויחה. היה לנו חשוב במיוחד להבין מה התמריץ של החברה לחלק כזה בונוס. בונוס שאף חברה אחרת בעולם לא מחלקת. מהמכירות שלה, ומהרווחים שהחברה אמורה לצבור מכל מכירה, טרוולאור מחליטה לחלק כבונוס לסוכנים שלה. אחרי שלמדנו את המספרים, התעודדנו והבנו בדיוק מה טרוולאור מנסה להשיג במהלך הזה.

קודם כל, הבנו שהבונוס שהחברה מחלקת לסוכנים שלה מחולק בצורה מדורגת על פי פעילות. כלומר, ככל שאתה יותר פעיל בחנות שלך, כך החברה מחלקת לך בונוס גבוה יותר. נקודת ההתחלה של כל סוכן המצטרף לחברה היא חלוקה של 50% מהרווח מכל מכירה לכלל סוכני החברה. היה חשוב לנו להבין מהו החזון של החברה לטווח הרחוק, ולא לטווח הקצר. חקרנו את החברות המובילות בשוק וראינו שהרווחים שלהם מדברים במיליארדים. רווחים נטו, לא מחזורים. כך שבהסתכלות לטווח הרחוק, אם נלך על חלוקת הבונוס לדרגה המינימלית בחברה, זה ילך ככה: נגיד ומסך העסקאות שנמכרו באתר טרוולאור בשנה שלמה נוצר רווח של מיליארד דולר, 50% מהסכום הזה יתחלק בין הסוכנים הפעילים בלבד, כחצי מיליארד דולר ישולם כבונוס נוסף לסוכנים, סכום רציני. כמובן שאנחנו מדברים פה בסימולציות והערכות בהשוואה לחברות אחרות בשוק. לא ניתן לדעת מה יהיה הבונוס המדוייק, וגם כמה זמן יקח לחברה להגיע לכאלה מימדים, אך אין ספק שהמספרים האלה מאוד מפתים.

חברי טרוולאור מצטלמים ברקע של הדוכן ביריד

טרוולאור ביריד התיירות ITB ברלין

אין ספק שחברת טרוולאור עושה צעדים עצומים על מנת לקדם את עצמה. מעבר לשיתוף הגולשים בפעילות ובקידום החברה, טרוולאור עושה המון על מנת לקדם את עצמה בזירה הבינלאומית. תיירות זהו אחד התחומים העצומים והפופולריים ביותר בעולם, מה שמביא לכמות עצומה של ירידים בינלאומיים ברחבי העולם. ירידים שאליהן מגיעות כל החברות הקשורות לתחום התיירות על מנת ליצור שיתופי פעולה, וגם סוכני נסיעות, בלוגרים בתחום התיירות וכל מי שתיירות זהו תחום עניין בשבילו. מכל הירידים, ישנו יריד אחד מוביל, היריד הפופולרי והמשמעותי ביותר בעולם התיירות, ITB ברלין.

המספרים עצומים. האולם עצמו הוא עולם ענק בגודל 160,000 מטר רבוע. האולם מכיל משתתפים מ-6 יבשות שונות ומעל 180 מדינות סה"כ מכל העולם. ביריד מציגות מעל 10,000 חברות שונות, אשר נפגשות עם מעל 100,000 אנשי עסקים מתחום התיירות הבאים ליצור שיתופי פעולה חדשים. סה"כ מדובר על מעל 160,000 מבקרים אשר מגיעים ליריד בכל שנה! 96% מהחברות המשתתפות ביריד טענו שזהו היריד החשוב ביותר מעל כל שאר הירידים הרבים האחרים המתקיימים ברחבי העולם.

יריד התיירות ITB ברלין זהו יריד שכל חברה אשר תופסת מעצמה חברה רצינית בזירה הבינלאומית חייבת להגיע אליו. בין אם זה לשלוח נציגים ליריד ליצירת שיתופי פעולה, ועד הקמת ביתן והצגת החברה מול הקהל הנרחב אשר מגיע ליריד. לרוב רק חברות גדולות ומצליחות אשר נמצאות שנים רבות בשוק מרשות לעצמן להציג את החברה שלהן ביריד זה. טרוולאור הציגה ביריד התיירות בפעם הראשונה כבר במרץ 2019, כ-3 שנים לאחר השקת האתר הבינלאומי של החברה למכירת תיירות.

לטרוולאור יתרון נוסף ביריד התיירות. רוב החברות שולחות לדוכן אשר הן מקימות ביריד מספר עובדים שכירים אשר יעמדו בדוכן וייצגו את החברה. זהו דבר נורמטיבי והגיוני לחלוטין. הרי מישהו צריך לאייש את הדוכן במשך מספר ימים, וזה בטוח לא יהיה הבעלים או המנהלים הבכירים של החברה. לעומת זאת, לחברת טרוולאור אלפי סוכנים מכל העולם, סוכנים בעלי אינטרס להצלחת החברה ולקידום שלה. כך שלדוכן של חברת טרוולאור הגיעו עשרות סוכנים לייצג את החברה. דמיינו לעצמכם איזה כוח זה שלחברת טרוולאור עשרות אנשים בדוכן ועשרות אנשים אשר מסתובבים ביריד, עם חולצה ממותגת טרוולאור מייצגים את החברה. אנשים אשר מדברים שפות רבות, ויוצרים שיתופי פעולה בינלאומיים. טרוולאור הציגה כוח מרשים ועצום, ועשתה רושם רציני על כל החברות, סוכני הנסיעות והאורחים אשר השתתפו ביריד.

יריד תיירות גם בישראל – Travelor

גם בישראל ישנו יריד תיירות מעולה. כמובן שאינו מגיע לרמה של היריד בברלין, אך גם בתל אביב, בגני התערוכה מתקיים יריד ברמה גבוהה מאוד בשם IMTM. את היעד הזה חברת טרוולאור השיגה עוד בשנת 2017, כאשר הציגה ביריד ונתנה הופעה מרשימה ביותר. כל מי שנכח ביריד זוכר את הדוכן האדום הבוהק ועשרות הסוכנים של טרוולאור אשר הגיעו לקדם את החברה. טרוולאור סימנה וי ענק על ישראל עוד בשנת 2017, ומשם החליטה להתמקד בעולם.

טרוולאור עובדת על פי אג'נדה מאוד ברורה. היום החברות המצליחות ביותר הן החברות הבינלאומית. חברות שקהל היעד שלהן הוא העולם כולו. ולכן טרוולאור פועלת חזק מאוד בזירה הבינלאומית, משדרגת את המחירים שלה ברחבי העולם ומגיעה לעוד ועוד סוכנים מקצועיים ואנשי עסקים בינלאומיים שיקדמו את החברה בעולם כולו.

האירועים החגיגיים בטרוולאור – מנטורים בינלאומיים

מעבר לירידים הבינלאומיים, חברת טרוולאור מקיימת אירועים חגיגיים מספר פעמים בשנה. לאירועים אלו מטרה חשובה מאוד והם מכוונים הן לסוכני החברה והן לאורחים ומתעניינים בפעילות החברה. טרוולאור הוא עסק חברתי עם אג'נדה ברורה להפוך לאחת החברות המובילות בעולם בתחום התיירות. לכן החברה מקיימת אירועים שבה היא מעבירה עדכונים חשובים על התפתחות החברה ועל החזון שלה. כמו כן טרוולאור מספקת כל הזמן ידע וכלים חדשים לסוכנים שלה, על מנת להגביר את ההצלחה שלהם.

טרוולאור מביאה במיוחד מנטורים, אנשי עסקים מצליחים אשר יודעים ללוות אנשים פרטיים ועסקים להצלחה, אנשים שיש להם ניסיון ותעודות להצלחה שלהם. מנטורים אלו מגיעים במיוחד על מנת לתת לסוכני החברה ולאורחים טיפים פשוטים וחשובים ביותר להצלחה שלהם. כל אדם אשר רוצה להצליח שמח לקבל טיפים מאנשים מצליחים, כאלה שיודעים על מה הם מדברים. הגענו בעצמנו לאירוע חברה, ראינו המון חבר'ה בעלי מוטיבציה עצומה להצלחה, וראינו כמה ההרצאות של המנטורים באמת נותנות כלים להצלחה הזאת.

טרוולאור נותנת דחיפה עצומה להצלחת הסוכנים. באירועים אלו, לא רק המנטורים נותנים טיפים להצלחה, גם הסוכנים עצמם נותנים. באירוע של טרוולאור אפשר לראות כל מיני סוגים של אנשים שמצליחים בעסק, בכל מיני נסיבות חיים. אם זו אמא המגדלת לבד חמישה ילדים, ומרוויחה מהבית עשרות אלפי שקלים בחודש. או חייל קרבי אשר יוצא הביתה פעם בשבועיים ועדיין מצליח בחברה ומרוויח אלפי שקלים כל חודש. שאנו שומעים את האנשים האלה, שהם אנשים בדיוק כמונו ולא אנשים מיוחדים, אנחנו באמת מבינים שכל אחד בכל נסיבות חיים יכול להצליח בתחום. כל מה שדרוש זה עשייה! והעשייה מביאה את ההצלחה.

סוכנים מובילים מקבלים תעודה באירוע חברה

כמה הסוכנים באמת מרוויחים בטרוולאור?

אחת השאלות המעניינות ביותר הייתה, כמה באמת מרוויחים הסוכנים בטרוולאור? חקרנו במיוחד את הנושא הזה, כדי להבין מה הפוטנציאל במספרים. הסוכנים המובילים בטרוולאור מגיעים לרווחים עצומים של עשרות אלפי שקלים. בערך 60-80 אלף ש"ח בחודש. סוכן ממוצע אשר הופך את טרוולאור להכנסה העיקרית שלו, הופך את טרוולאור לעסק רציני בשבילו ומשקיע זמן ומאמץ מרוויח בממוצע בין 15-20 אלף ש"ח. סוכן אשר מתמקד יותר בעבודה שלו ועושה את טרוולאור כהכנסה צדדית בלבד, ירוויח בין 2000-6000 ש"ח בחודש. כמובן שהכל עניין של עשייה. מי שיעשה ירוויח, מי שרק יצפה מהצד לא.

כמה זמן לוקח להגיע לרווחים כאלו? ובכן זה כבר תלוי בקצב ההתקדמות של כל סוכן. סוכן אשר נכנס All-Inומההתחלה עושה את כל המאמצים ללמוד ולהתקדם יכול להרוויח אלפי שקלים כבר בחודש הראשון. החוכמה האמיתית היא לעבור את ההתחלה שכן כל ההתחלות קשות. לתת פוש, להגיע לכל ההדרכות הלימודיות והאירועים שהחברה מעבירה, ולהגיע כמה שיותר מהר להכנסה ראשונית של אלפי שקלים. זה בידיים של כל אחד ואחת לעשות את זה.

המכירות והרווח של אחד מסוכני החברה

ראיינו את אחד הסוכנים המובילים בחברה, פיני אברהם. סוכן אשר שוכן במקסיקו ופועל משם. רצינו לדעת מה שביעות הרצון שלו מחברת טרוולאור, מהי שיטת העבודה שלו ואיך מגיעים לרווחים של עשרות אלפי שקלים בחודש, מהבית.

ספר לנו פיני, כמה שנים אתה עובד עם חברת טרוולאור, ומה תוכל לספר לנו על החברה?

אני עובד עם טרוולאור כבר מעל 3 שנים, די מההתחלה של החברה. מה שמשך אותי לעבוד עם טרוולאור היה בראש ובראשונה המחירים. בתור סוכן, אני נמצא בחיפוש מתמיד אחר מחירים טובים שאוכל לתת ללקוחות שלי. טרוולאור משכו אותי מהרגע הראשון שראיתי את המחירים שהם משיגים. תבינו, אני חי במקסיקו. למרות זאת אני לא משיג מחירים זולים יותר מטרוולאור. כנראה שטרוולאור עובדת עם חברות גדולות מאוד בשוק המשיגות לה מחירים ללא תחרות. חוץ מהמחיר, טרוולאור היא חברה עם הנהלה ישראלית. בתור ישראלי הרבה יותר נוח לי לעבוד עם ישראלים, ולא עם חברה זרה. אני מקבל מענה תמידי 24 שעות ביממה, דבר שהוא קריטי לסוכן. תמיד מקבל שירות מושלם, עזרה ותמיכה בכל מה שאני צריך. זהו חלק גדול מאוד בהצלחה של סוכן, לעבוד עם חברה שתומכת בו ונותנת לו גב. בתחום התיירות לא פעם קורות תקלות, וכשאין לך גב שיעזור לך לטפל בתקלות האלה, אתה נקלע למצבים לא נעימים בכלל מול לקוחות וגם להפסדים כספיים. מההתחלה קיבלתי שירות ותמיכה מעולה מהחברה. יחד עם המחירים הזולים, מצאתי את הבית שלי שדרכו התפתחתי רבות בתחום התיירות.

ומה לגבי הרווחים, האם מההתחלה הרווחת סכומים גבוהים? איך זה עובד?

תראו, להצלחה עסקית אין קיצורי דרך, לא משנה מי אתה או באיזה תחום אתה פועל. תמיד חייבים להתחיל מלמטה ולעבוד קשה מאוד בשביל ההצלחה. כשהתחלתי בטרוולאור, הייתי צריך להתחיל ללמוד את השוק שאני עובד בו. ידעתי שכל התחלה היא קשה, ולכן בהתחלה נתתי פוש רציני, ללמוד ולהבין את העסק כמה שיותר מהר. זהו טריק מאוד חשוב שכדאי שכל אחד ירשום אותו לעצמו. כשמתחילים, חייב לתת דחיפה רצינית מאוד. להבין שאתם הולכים לעבור המון קשיים ולעשות דברים שמעולם לא עשיתם. הסוד הוא לעבור את השלב הזה כמה שיותר מהר, לא להתרגש משום דבר, להבין שבהתחלה טעויות קורות וזאת הדרך היחידה ללמוד איך להכניס סכומים גבוהים. כך שבהתחלה עבדתי מאוד קשה, עשיתי המון טעויות וניסיתי ללמוד כמה שיותר, כמה שיותר מהר. פייר, בתיירות אפשר לעשות אלפי שקלים כבר על החודש הראשון. הכל עניין של עבודה רצינית ונחישות. מי שמנסה לעשות כאילו הוא עובד, אף פעם לא יצליח. מי שמחליט להיכנס בכל הכוח ולהרוויח כסף אלה האנשים היחידים שעושים זאת. אחרי שלמדתי את התחום והתחלתי להרוויח, הבנתי את הפוטנציאל. סה"כ מה שצריך זה לשכפל את ההצלחה, להגדיל את קצב העבודה, וכך בדיוק עשיתי. מאז ועד היום אני דואג להגדיל כל חודש את מחזור המכירות שלי כדי שאוכל להרוויח יותר. היום, אני מרוויח עשרות אלפי שקלים בחודש. אפשר לומר בין 50-80 אלף ש"ח ולעיתים יותר, ממכירה של בתי מלון בלבד.

מה הטיפ הכי חשוב שתוכל לתת לנו?

הטיפ הכי חשוב הוא להבין שקודם כל, כל אחד יכול לעשות את זה. ממש להבין את זה, לא בכאילו. הכל עניין של עבודה קשה והתמדה. אף אחד לא מצליח בטעות. תחליטו שאתם באים לעבוד קשה, תחליטו שאתם באים להצליח, ותעשו את זה. אל תפחדו לטעות. עושים טעויות, אז מה? עושים טעויות על מנת להשתפר מהן. ככה זה בחיים. תעשו כמה שיותר טעויות כמה שיותר מהר, ותראו שאתם מתחילים להרוויח הרבה מאוד כסף. התמדה, עבודה קשה, אמונה בעצמכם, והצבת מטרות ויעדים להכנסות שלכם. זהו.

Travelor בעיתונות ובמדיה

רצינו לבדוק אם טרוולאור מופיעה במדיה ובעיתונות. האמת שהופתענו לגלות המון נוכחות במדיה וברשת. אז הנה מה שגילינו. קודם כל, ישנן המון כתבות המפורסמות באתרים מובילים אשר מתרכזות בהוזלת מחירי התיירות שטרוולאור מצליחה להשיג. איך להזמין את אותו החדר במלון בחצי המחיר? כתבה המסבירה איך ניתן להוזיל משמעותית את מחירי המלונות.

חוץ מכתבות, ניתן ללמוד המון על החברה מדף הפייסבוק שלה. ביצענו השוואה עם חברות אחרות בתחום התיירות וגילינו שלטרוולאור דף עסקי מאוד פופולרי בפייסבוק. ואנחנו לא מסתכלים רק על כמות העוקבים שיש להם, אלא על הפעילות בכל פוסט של החברה. פוסטים עם מאות ואלפי לייקים, שיתופים ותגובות. פייר התרשמנו.

מצאנו גם קמפיין טלוויזיוני שהחברה פרסמה בשנת 2016. טרוולאור כבר הספיקה לעבוד עם חברות הפרסום והשיווק המובילות בארץ, מקאן ובאומן המדורגות במקום הראשון והשני בארץ. מסתבר שהחברה עברה כבר מספר קמפיינים טלוויזיוניים וגם שלטי חוצות בכל הארץ. אה ו.. תוכלו לראות שלטים של החברה בכל מתחם הדיוטי פרי בנתב"ג.

טרוולאור הספיקה לעשות המון בשוק הישראלי. ומה עכשיו? ביררנו עם נציגי החברה וכיום טרוולאור מתמקדת בעיקר בשיווק אינטרנטי ובקהל הבינלאומי. החברה השיגה נתח שוק נכבד מאוד בשוק הישראלי וכעת מפתחת את עצמה לגדול גם בשווקים הבינלאומיים.

Travelor תוכניות להמשך

כיום לחברת טרוולאור אתר מתקדם עם כ-2 מיליון בתי אירוח ברחבי העולם. החברה טוענת שיש עוד המון המון לאן להתקדם. למשל, החברה מתכננת השקה של אפליקציה מתקדמת שתאפשר לגולשים חווית שימוש מהמתקדמות ביותר בעולם. לחברה מתכנתים מבית – כלומר מתכנתים שלה שמפתחים את כל המערכות של טרוולאור, ולא מתכנתים חיצוניים. מתכנתים אלו הינם ברמות הגבוהות ביותר של עולם הפיתוח. כבר היום אתר טרוולאור נבנה בטכנולוגיה הנחשבת המתקדמת ביותר בין המפתחים.

חוץ מאפליקציה, חברת טרוולאור עובדת על מערכת התוכן הבינלאומית שלה. מערכת שתעבוד כמו אתר ויקיפדיה ותתמקד אך ורק בתחום התיירות. המערכת תיתן מענה לנושאים רלוונטיים בתחום התיירות לאנשים ברחבי העולם, והמאמרים ייכתבו בכל השפות. זוהי עוד דרך בה טרוולאור מקדמת עצמה לקדמת הבמה בתחום התיירות ומביאה חידושים שמקדמים את התחום.

בנוסף, טרוולאור הולכת להתממשק לאתרים המובילים בעולם ולשדר גם להם את המחירים הזולים שהחברה משיגה. חברות כמו גוגל אשר מפעילה את מנוע החיפוש שלה Google Hotels ומציעה ללקוחות מלון ישירות במנוע החיפוש. גם שם יופיעו תוצאות של טרוולאור. כמו כן החברה תתחבר לאתר Trivago, אתר המתעסק בהשוואת מחירים מול כל האתרים הגדולים בעולם. גם שם לקוחות ייחשפו למחירים הנמוכים שהחברה משיגה.

טרוולאור מתכננת להופיע בכל מקום אפשרי ולמתג את עצמה כאחת החברות המובילות בשוק. המיקוד העיקרי של החברה כיום הוא חשיפת החברה לעוד ועוד סוכני נסיעות ואנשי עסקים ברחבי העולם שיגלו את המותג ויתחילו לעבוד עם החברה, כך תגדל החשיפה הבינלאומית של החברה והיא תרכוש עוד מאות אלפי לקוחות ברחבי העולם.

טרוולאור ביקורת סופית

חנות אינטרנטית בתחום התיירות כשלעצמה נשמעת כהזדמנות טובה מאוד ליצירת רווחים עצמאיים דרך האינטרנט. זה די ברור שכל אדם בעולם היום רוכש חדרים במלון דרך האינטרנט, ואין סיבה שלא יעשה זאת דרכינו. מעבר לכך, האפשרויות שטרוולאור מציעה לגולשים מפתות ביותר ונשמע שיש להם את כל החבילה. מחלוקת עמלות הגבוהה ביותר בשוק, ללימוד והדרכות פרונטליות ואינטרנטיות להצלחה של כל אחד, נשמע שכל אחד שבאמת רוצה יכול להצליח בזה. ואם זכית להיות אחד מה-10,000 הראשונים שהצטרפו לחברה, יש לך אפשרות לקבל בונוס רציני נוסף שיכול לעשות רק טוב.

תעשיית התיירות היא אחת התעשיות החזקות ביותר בעולם, תעשייה שמתפתחת בקצב קבוע. הנתונים בעולם מראים שכיום רק שליש מהאנשים מזמינים את החופשה שלהם באינטרנט, כך שאפשר לצפות לגדילה משמעותית ביותר בתחום הזה בשנים הקרובות. מי שידאג להתמקצע בתחום הזה בהקדם יוכל להגיע להכנסות משמעותיות באופן קבוע. לא נראה שמשהו הולך להחליף את הזמנת החופשה באינטרנט, ההיפך הוא הנכון. התחום הזה הולך להמשיך להתפתח ולגדול, בעיקר שיש רק 2 חברות ששולטות היום בשוק.

לסיכום, נסיים במשפט של אחד מאנשי העסקים שאנו הכי מעריצים בעולם. מייסד רשת מקדונלדס העולמית בעלת יותר מ-36 אלף סניפים ברחבי העולם, מר ריי קרוק: "דבקו במטרה. שום דבר בעולם לא יכול להחליף עקשנות. לא כישרון – אין דבר נפוץ יותר מאנשים מוכשרים ולא מצליחים. גם לא גאונות; העולם מלא במשכילים כושלים. התעקשות ונחישות הן בעלות כוח בלתי מוגבל".