"אבא עובר גיהנום, וזו הסיבה האמיתית למה הוא נרדף". צפו

בנו של ראש הממשלה לשעבר הסביר ברדיו "גלי ישראל" מה היה צריך לקרות כדי שאביו יהפוך ל"סבא של המדינה" וכינה את 5 השנים האחרונות "גיהינום" עבורו ועבור משפחתו. צפו בתכנית המלאה

יאיר נתניהו, בנו של רה"מ לשעבר  ויו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, התייחס בתוכניתו ברדיו "גלי ישראל" לכהונת אביו כראש ממשלה והתיקים הפליליים שלו: ""אבא שלי עובר גיהנום כדי לשמור על ההתיישבות. אם בתחילת תפירת התיקים הוא היה מבין את הרמז של אמנון אברמוביץ׳ ומפנה התנחלויות – כל התיקים היו נסגרים".

יאיר תיאר מה לדעתו היה קורה אם אביו היה משנה את התנהלותו: "אם בתחילת תפירת התיקים הוא היה מבין את הרמז של אמנון אברמוביץ' שכדאי לו 'להתאתרג' והיה לומד מאריאל שרון ונושא נאום 'דברים שרואים משם לא רואים מכאן' ומתחיל לפנות התנחלויות, כל התיקים היו נסגרים והיינו חיים בגן עדן".

"כל הביזוי שעושים לי בתקשורת, היו הופכים אותי לבן יקיר של התקשורת הישראלית והייתי מככב כל יום בערוץ 12 בתור הפנים היפות של מדינת ישראל. אבא שלי היה מוכתר לסבא של המדינה והיינו אשכרה מקבלים סיקור אוהד".

יאיר נתניהו, התראיין גם לכלי התקשורת האמריקני OAN, ותקף בחריפות את ממשלת בנט ואת מצב התקשורת בישראל.

“בנט הוא בובה של השמאלנים הקומוניסטים”, אמר נתניהו הקטן בריאיון לכלי התקשורת בארה”ב. “בנט ניצח ברמאות, זו ממשלה מסוכנת מאוד. הממשלה לא נהנית מלגיטימציה ותמיכה ציבורית”, טען בנו של ראש הממשלה לשעבר.

נתניהו הבן התייחס לרע”ם בראשות מנסור עבאס, שהיא לשון המאזניים. “רע”ם תומכים בטרור ויש להם זכות וטו על כל החלטה בממשלה”, הוא אמר.

יאיר נתניהו לא חסך את חרצובות לשונו מהתקשורת בישראל. “מצב התקשורת בישראל קשה, רק שני ערוצים – תקשורת כמו בצפון קוריאה”.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אבל יקירי בנו של ביבי. זכיתם שלא נכנעתם לתכתיבי הסמול הערב רב הארור. שרון אכל אותה בגדול. אתם התנגדתם בגבורה ב.ה אתם חיים ועוד תחזרו להנהיג שנים רבות בעזהי.ת

    אברמוביץ רינה מסריח יונית לוי דנה וייס… אלה פושעים
    אנטישמים ערב רב עמלקים דוברי עברית מטמטמים את העם מקומם בכלא. הם גרועים ממחבלים פלסטינים.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב