אהוד ברק: "אני לא מבקש לעצמי שום תפקיד"

בראיון לרשת ב' ראש הממשלה לשעבר פסל אפשרות שישתלב ב"העבודה": "מילאתי כבר את כל התפקידים, הדיון בי מזיק לסיכוי לייצר גוש"

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק אומר היום (רביעי) כי הוא אינו מבקש תפקיד במערכת הפוליטית לקראת הבחירות הקרובות. בריאיון לאריה גולן בתוכנית "הבוקר הזה" בכאן רשת ב' התייחס ברק לאפשרות שיצטרף למפלגת העבודה: "הייתי כבר בכל התפקידים, ולא בטוח שזה נכון להציע לי. לא חושב שהצורה הכי טובה בשבילי לעזור תהיה להיות במקום השני בעבודה. מעולם לא ביקשתי דבר, ובטח שלא אתחיל לבקש היום".

לדברי ברק, יו"ר העבודה, אבי גבאי, אף כלל לא הציע לו להצטרף למפלגה ולשריין לו את המקום השני ברשימה לכנסת. "אני חושב שאני אחד האופוזיציונרים היחידים בשנתיים וחצי האחרונות. זה לא סוד שאני פועל ככל יכולתי כדי שייווצר גוש שישיג את שני הדברים – גם גוש חוסם של 61, וגם מפלגה בגודל של המפלגה של נתניהו או יותר גדולה", הסביר ברק. "כל דיון בי מקטין את הסיכוי שיתקיים הגוש ומזיק לסיכוי שזה יקרה".

ברק תקף את ראש הממשלה בעקבות הצהרתו אתמול בנוגע לפעילות הישראלית בסוריה, וקבע כי נתניהו "איבד את המעצורים ופוגע בביטחון". לדבריו, "הרהב נועד לשרת צרכים אישיים של בחירות, וגם התחמקות מאימת בית המשפט. את התוצאות של הרהב הזה נחטוף אולי אחרי. אנחנו מצויים בפני ברית משונה של אופורטוניסטים שחברו לקיצונים משיחיים גזעניים. הפרויקט המשותף שלהם מכריע אותם להתנפל על הדמוקרטיה הישראלית".

הבוקר פורסם ברשת ב' כי יו"ר העבודה, אבי גבאי, שיתף ח"כים במפלגתו בכך שהוא היה רוצה לגייס דמות ביטחונית משמעותית ולשריין אותה במקום השני ברשימה לכנסת – אך הוא אינו מצליח למצוא אדם כזה.

ממפלגת העבודה נמסר בתגובה לפרסום: "אנחנו שמחים על העניין הגובר סביב הנבחרת המצוינת של מפלגת העבודה. חברי מפלגת העבודה בחרו רשימת חברי כנסת מצוינים שמחויבים לשינוי ולמהפך שלטוני. זה היעד שלנו".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *