אהוד ברק "הימין שכח מה זה להיות ציוני"

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק החליט לחקות את המשפט הידוע של נתניהו על השמאל ואמר את המשפט בכותרת בכנס המשפיעים של חדשות 12, במקביל נתניהו תקף בחריפות את הכנס שמתקיים היום

ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק בועידת המשפיעים של חדשות 12: "הדמוקרטיה הישראלית במצב חירום, אנחנו צעדים בודדים מאורבן והונגריה, ועוד כמה צעדים מארדואן, השורש הוא שהימין שכח איך להיות ציוני. מי שפועל להחליש את ביהמ"ש, לדכא את ארגוני זכויות אדם, לחלש את התקשורץ, לדכא את ערכי צה"ל – שכח איך להיות ציונים. הם אלו שדוחפים את ההדתה ומדינת ההלכה, מגינים על השחיתות, מקדמים את חזון הסיפוח והאפרטהייד היהודי. לדבר הזה יש ריח של פשיזם, לא משנה אם הוא עטוף בבגדים דתיים או מדי ראשגד".

בתגובה לכנס הוציא ראש הממשלה בנימין נתניהו הודעה חריפה ותקף "אף אחד לא מופתע מכך שערוץ 12, ערוץ התעמולה של השמאל, מקיים היום ״כנס אנטי-ביבי״, כמה ימים לפני הבחירות. ומי מממן את הכנס? ארגון השמאל ״מפקדים למען ביטחון ישראל״ – ארגון שמאל שפעל נגד נאומי החשוב בקונגרס האמריקני לביטול הסכם הגרעין המסוכן עם איראן. זה אותו ארגון שפועל נגד החלת ריבונות על נחלת אבותינו ביהודה ושומרון. ומי עוד? קק״ל, שהעבירה 1.5 מיליון שקלים לערוץ התעמולה 12. למה קק״ל מעבירה מכספי הציבור לערוץ 12? ערוץ 12 כבר לא מתבייש לומר בפה מלא שהוא מגוייס לחלוטין לתעמולה נגד הליכוד והימין. הרי כמעט כל הדוברים בכנס מגוייסים למטרה אחת: להכפיש אותנו, אם במרומז או במפורש. תקשורת מגוייסת".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *