"אולי זה חיל האוויר הבלגי?" נתניהו מגיב לתקיפה בסוריה

שעות לאחר שישראל תקפה הלילה בסוריה מספר יעדים בדמשק, ראש הממשלה נתניהו הגיב הבוקר (שישי) בריאיון לרדיו חיפה ואמר כי הוא לא מתייחס לפעולות של צה"ל ואף הוסיף בהומור כי: "אולי זה חיל האוויר הבלגי"

שעות לאחר שישראל תקפה הלילה בסוריה מספר יעדים בדמשק, ראש הממשלה נתניהו הגיב הבוקר (שישי) בריאיון לרדיו חיפה ואמר כי הוא לא מתייחס לפעולות של צה"ל ואף הוסיף בהומור כי: "אולי זה חיל האוויר הבלגי". על פי דיווחים בסוריה בתקיפה נהרגו מספר בני אדם.

נתניהו סירב בריאיון לרדיו חיפה לקחת אחריות על הפעולה הלילה בסוריה: "לא מתייחס לפעולות כאלה ואחרות, לא יודע מה היה בלילה, אולי זה חיל האוויר הבלגי".

"אני לא מפרט על כל פעולה", הוסיף נתניהו. "אבל אנחנו מתייצבים נגד אירן בצורה הברורה ביותר. יש לנו מדיניות כללית לפעול נגד ההתבססות של אירן בסוריה. האיום הראשון במעלה למדינת ישראל – נמנע ממנה בכל מחיר השגת נשק גרעיני ואנו מונעים ממנה להתבסס עם כוחותיה הצבאיים בסוריה. זה חלק מהמדיניות של אירן להשתלט על המזרח התיכון ולהשמיד את מדינת ישראל".

בתקיפה בסוריה נהרגו 7 בני אדם, אירנים וסורים, התקיפה בוצעה בבסיס המאכלס את המטה האירני בדרום סוריה. יעד התקיפה היה מחסני אמל"ח אירני, הממוקמים באזור נמל התעופה בדמשק.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *