אולמרט במתקפה ארסית על רה"מ ומשפחתו שלא שמעתם מעולם. האזינו

בשיחה עם ניסים משעל כינה אולמרט את נתניהו פושע, ואמר שהוא עשה עבירות חמורות עליהן הוא חייב לשלם. אולמרט טען שמשפחת נתניהו מוזמנת לתבוע אותו על הוצאת דיבה, ולא חסך במילים נגד רעייתו של נתניהו ובנו יאיר.

"אין לי ספק שאם נתניהו יחשוב שתביעה אישית נגדי יכולה לשרת את האינטרסים הציבוריים שלו הוא יעשה את זה. אני מוכן ומזומן ואדע להתמודד איתו", כך פותח ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט במתקפה חזיתית על ראש הממשלה בראיון לניסים משעל ב103.

וכאן ממשיך אולמרט במילים ארסיות ובזויות במתקפה שלא נאמרה מעולם על ראש ממשלה: "ביבי נתניהו בעיניי הוא פחדן, הוא רופס, הוא חסר כושר עמידה וחוט שדרה, הוא אדם שאין לו שום השקפת עולם. הוא חלול לחלוטין, היום הוא בעד סיפוח שטחים, מחר הוא בעד ויתור עליהם. אני לא מוכן לדבר במילים משויפות בכדי שזה יראה נחמד ונעים. אני אגיד את הדברים בדיוק כמו שהם בשביל שאנשים יבינו בפני מה הם עומדים. במקום לדאוג שלא יהיו אלפי מתים בישראל הוא דואג להישרדות של משפחה אחת ושתלך לעזאזל המדינה", סיכם.

על תוצאות סקרי המנדטים, אמר רה"מ המורשע שישב בכלא: "אני ממליץ להתייחס בזהירות לסקרים. המגמה שרואים היא שבנימין נתניהו לא יוכל להקים את הממשלה שהוא רוצה. אני לא רואה את בנט מצטרף לקואליציה עם הרשימה המשותפת. אני מעריך שיש אפשרות שיהיו בחירות חמישיות ולא מן הנמנע שנתניהו לא יעמוד בראש הליכוד".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. חולה נפש. בדיוק מה שהוא מאשים . הוא עשה אחת לאחת. פעם האשים את פרס שיחלק את ירושלים. וכדי להינצל ויתר על הכל. ולא עזר לו כמובן

    האדם הזה בטבעו גם ימכור את המדינה . אם זה ישרת אותו . נגד ביבי. מרוב שנאה וקנאה . שהוא יישב כמו חמור מסכן . וביבי ממשיך בהדר ברשות הממשלה

    הני |
    הגב