אולמרט ל'קול ברמה': "החרדים לא יצליחו להשלים עם ליברמן"

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט העניק בצהרים ראיון לגלסנר ב'קול ברמה' ודיבר על הפלונטר הפוליטי שישראל נקלעה אליו במערכת הבחירות. "אני רואה משקעים כבדים שמקשים על הקמת ממשלה חדשה. אנחנו בדרך לבחירות שלישיות, אם יש היתכנות מעשית להקמת ממשלה, זה לגנץ.", אמר אולמרט.

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט העניק בצהרים ראיון לגלסנר ב'קול ברמה' ודיבר על הפלונטר הפוליטי שישראל נקלעה אליו במערכת הבחירות. לדבריו, "נתניהו רוצה ממשלת אחדות שהוא העומד בראשה, והוא הראשון. אולמרט תהה, "מי שלפני שבוע ראה ביריב שלו כאויב, פתאום רוצה שותפות? זה לא נראה התנהלות רצינית".

אולמרט העריך שהצדדים לא יצליחו לגבור על המשקעים וכנראה ישראל תלך לבחירות בפעם השלישית, "אני רואה משקעים כבדים שמקשים על הקמת ממשלה חדשה. אנחנו בדרך לבחירות שלישיות, אם יש היתכנות מעשית להקמת ממשלה, זה לגנץ.", אמר אולמרט.

ראש הממשלה לשעבר ציין כי "בממשלתי כבר היה שר ערבי, ששירת את המדינה בנאמנות. אני לא רואה שום סיבה, למנוע מהם להיות חלק מההנהגה".

אולמרט סבור כי ליברמן נתן גט כריתות לציבור החרדי, "יש דברים שהחרדים יכולים להסתדר ולהתגמש, עם ליברמן זה לא דבר בלתי פתיר." סיכם.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. נותן מוסר?

    אידיוט זקן ומושחת ×2. כסף מזומן במעטפות וללא תשלום מיסים.

    נרי |
    הגב
  2. חוצפן

    למה נותנים במה לאסיר אולמרט?מעניין אם היו מראיינים את קצב, מה היה קורה

    שלום |
    הגב