אולמרט ממשיך ללכלך על משפחת נתניהו: "דורש בדיקה פסיכיאטרית"

בכתב ההגנה בתביעת הדיבה שהגישה משפחת נתניהו נגדו אחרי שאמר שהמשפחה "לוקה במחלת נפש" משיב אולמרט וכותב כי הוא לא מתחרט וקובע שהוא רק שיקף את המציאות

בכתב ההגנה בתביעת הדיבה שהגישה משפחת נתניהו נגדו אחרי שאמר שהמשפחה "לוקה במחלת נפש" משיב אולמרט וכותב כי הוא לא מתחרט וקובע שהוא רק שיקף את המציאות, וכן שמדובר בדעה שנאמרה ב"תום לב, ומתוך חרדה כנה לעתידה של ישראל".

"מבחינתו, ובוודאי בהקשר הנדון, צמד המילים 'חולה נפש' אינו בבחינת כינוי גנאי כלל וכלל", וכי הוא "לא היה מעלה בדעתו להוציא מפיו את צמד המילים הזה, על-מנת לחרף, לבזות ולגדף", כתבו פרקליטיו של אולמרט אמיר טיטונוביץ ואפרת עקל אזולאי בכתב ההגנה. "הוא מוסיף וטוען, כי אדם, הלוקה בנפשו, ראוי לאותו היחס – ואולי ליחס טוב יותר מזה – לו זוכה מי שאינו לוקה בנפשו". לדבריו, "הלוקה בנפשו הוא אדם ככל האדם, וככל החולים, במחלות כאלה ואחרות, אף הוא ראוי לטיפול הולם וליחס ראוי".

בכתב ההגנה שהוגשלבית המשפט השלום טוענים פרקליטו כי לאולמרט ידוע "כי גב' נתניהו עברה טיפולי נפש, במוסדות רפואיים שונים, בישראל ובחו"ל – ויכול שאפילו בסמוך לפני הגשת כתב הגנה זה – כי הדבר הוסתר מן הציבור, וכי הציבור אף הוטעה להאמין, שבעת שגב' נתניהו שהתה באותם מוסדות רפואיים, היא שהתה, למעשה, במקומות אחרים ועברה חוויות אחרות".

עוה"ד טיטונוביץ ועקל אזולאי טוענים בכתב ההגנה, כי "לנתבע ידוע גם אודות זאת, שאחד הטיעונים, עליהם ביסס – במהלך שנת 2015, או בסמוך לכך – פרקליטה המנוח של גב' נתניהו, ד"ר יעקב וינרוט ז"ל, את בקשתו מן היועץ המשפטי לממשלה דאז, 'לסגור' את 'תיק המעונות' בעניינה, היה זה, שלפיו גב' נתניהו לוקה במחלת נפש".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *