אולמרט על פולארד: "הוא עבד תמורת כסף, שיישאר בניו יורק"

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט אומר הערב בוועידת מעריב לעסקים כי הוא מעדיף שפולארד יישאר בניו יורק

בעוד ראש הממשלה וכל חברי הכנסת בירכו בהתרגשות על החלטת ועדת השחרורים להסיר את המגבלות מעל פולארד ובכך לאפשר לחזור לישראל, ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט אומר הערב בוועידת מעריב לעסקים כי הוא מעדיף שפולארד יישאר בניו יורק: "אני מעדיף שעם כל הכבוד לא יעלה לארץ, אנחנו לא חייבים לו כלום".

לטענת אולמרט, "הוא היה מרגל של מדינת ישראל, עשינו מה שיכולנו כדי לדאוג לו כשהוא נתפס. הוא עבד תמורת כסף והרבה מאוד כסף – הוא לא היה איזשהו מתנדב ציוני שבא והקריב את חייו".

אולמרט סבור שבואו של פולארד ישראל יכול להעצים את הנזק "שהפרשה הזאת גרמה לנו".

אולמרט חושש כי נתניהו יעשה חגיגה ביום בואו של פולארד. "אני רואה לנכון לומר את הדברים האלה בצורה הכי חדה כי אני רואה איך הנוכל שעומד שבראש הממשלה היום ינסה לעשות חגיגה מבואו של… הוא יקבל אותו כמו גלעד שליט. אם יהיה צורך הוא גם ייתן לחמאס איזה 500 רוצחים כדי שהוא יוכל לקבל את פולארד, ואל תשאל אותי איך ומה".

פולארד האשים בעבר את אולמרט בכך שנמנע מלהעלות את עניינו באופן נמרץ בפני ג'ורג' וו. בוש, נשיא ארה"ב לשעבר.

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. תראו מי מדבר הנהלה המושחת שזכה השופט מקורב ורחנין כביכול עומד למות בכלא

    ו

    חזי |
    הגב
  2. בושה וחרפה

    בושה וחרפה, האיש יעשה ויאמר כל שטות ודברי הבל בנסיונות שלו לחזור לתודעת אזרחי המדינה ולזכות בדקות שידור. יש לי הצעה שניתן בקלות ליישם, אם הוא לא רוצה לחיות במדינה יחד עם פולארד, שיתחלף איתו, שיעבור לגור בארה"ב ופולארד יחזור לביתו, הבית ששלח אותו למשימה שנראתה כחשובה והכרחית לבטחון המדינה. לכאורה הוא האיש שמייצג את התפיסה הגועלית, "השתמש באנשים והפקר אותם כשסיימת להשתמש בהם". איש שרובנו מוקיעים מתוכנו. דרך אגב, המעבר לארה"ב יאפשר לו לרוץ לנשיאות בבחירות הבאות שם. בושה וחרפה לעם שלנו שהאיש עמד בראש המדינה.

    אזרח שהזדעזע מדבריו |
    הגב