הסלמה חמורה: רקטות נורו מלבנון על קרית שמונה, צה"ל מגיב

התרעת צבע אדום נשמעה ברחבי קרית שמונה. בהמשך לדיווח: ‏צה"ל מאשר כי הופעלה התרעה באזור קריית שמונה, דיווח על קולות נפץ באזור וכי אותרה נפילה בשטח פתוח סמוך לבתים. צה"ל מגיב באמצעות ירי ארטילרי לעבר מקור השיגור.

התרעת צבע אדום נשמעה ברחבי קרית שמונה. מצה"ל נמסר כי הוא מאשר כי הופעלה התרעה באזור קריית שמונה, דיווח על קולות נפץ באזור וכי אותרה נפילה בשטח פתוח סמוך לבתים. צה"ל מגיב באמצעות ירי ארטילרי לעבר מקור השיגור.

לפי דיווחים ראשוניים בעקבות הנפילה בא.ת. בקריית שמונה, במקום פרצה דליקה, במקביל דווח על פיצוצים נוספים בצפון הארץ.

ניר דבורי מחדשות 12 מדווח כי שתי רקטות נורו לעבר קריית שמונה – אחת נפלה בשטח פתוח והשנייה לא ידוע עדיין אם נפלה בשטח לבנון או יורטה על ידי כיפת ברזל.

מד"א מעדכן: בהמשך לאזעקות שנשמעו בדקות האחרונות בגזרת קרית שמונה במוקד החירום 101 של מד"א לא התקבלו בשלב זה קריאות על נפגעים.

גורם בכיר בממשלה אמר כי  מדובר בהסלמה חמורה: "ירי טילים בשיא עונת התיירות תוביל לתגובה דרמטית כל זאת לאחר שנים של שקט באזור".

מדוברות עיריית קרית שמונה נמסר: לפני מספר דקות נורו 3 רקטות לעבר ישראל. שתי רקטות נפלו צפונית לעיר קריית שמונה. אין נפגעים בנפש ולא ברכוש. על פי הנחיות צה"ל ניתן לצאת מהמרחבים המוגנים.

ראש העיר הנחה את קב"ט העירייה לפתוח את המקלטים ליתר בטחון. מבקשים מהתושבים להישאר רגועים ולהישמע להנחיות.

בעיר פועלות כיום מספר קייטנות וההורים יכולים להגיע ולקחת את הילדים. בכל מקרה הקייטנות ימשיכו לפעול כרגיל עד סוף היום ואין סיבה לדאגה.

ראש העיר נמצא בקשר רציף עם גורמי הצבא ובשלב זה כאמור אין הנחיות חדשות ותושבי קריית שמונה יכולים להמשיך בשיגרה! מוקד 106 זמין לכל שאלה ובעיה 24/7.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *