אחוז ההצבעה מתחיל לטפס: "הפתקים של הליכוד לא מתרוקנים"

נכון לשעה 14:00, אחוז ההצבעה עומד על 35.8%, ב-2015 עמד שיעור ההצבעה באותה שעה על 36.6%. בליכוד מזהירים כי גנץ בדרך לניצחון, בשטח, נתניהו מתקבל באהדה רבה

ירידה קלה באחוז ההצבעה: נכון לשעה 14:00, אחוז ההצבעה עומד על 35.8%, ב-2015 עמד שיעור ההצבעה באותה שעה על 36.6%.

בריכוזים החרדים: בקרב החסידויות נרשמו אחוזי הצבעה של 60 אחוז -50, במודיעין עילית, אלעד, בני ברק, נרשמו 60 אחוזי הצבעה עד לשעה זו. חסידת גור עם ה% הכי גבוה לעכשיו: עם 62% הצבעה. חסידת לעלוב עם ה% הכי נמוך לעכשיו: עם 26% הצבעה.

ראש הממשלה נתניהו יצא לשוק בנתניה וקרא לקול תשואות ההמונים להצביע לו.

במקביל, בהודעה שמסרו בליכוד לפעילים נכתב כך: "חברים וחברות מצביעי ליכוד יקרים! עדכונכם כי המצב בשטח לא מזהיר כלל. הפעילים שלנו בקלפיות טוענים שהפתקים של הליכוד לא מתרוקנים ביחס למפלגת כחול לבן. האדישות שלנו תוביל אותנו להפסד מוחץ. בבקשה לדאוג להוציא את כל המצביעים שלנו מהבתים הישר לקלפיות. מדובר בצו השעה והנתונים בשטח משחקים לרעתנו.

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. להתאמץ בקידוש השם, לקיים את התורה מה תהא עליה, את הכל הרוצה לבא וליטול יבוא ויטול בנוסח של רשב"י, ונזכה לגאולה השלימה במהרה.

    הבית הלוי דיבר בזמנו, כשהתחילה הרפורמה להתפתח וכו' מה שהיה שם, והיום על אחת כמה וכמה שלא צריך לזה ראיות, רואים את זה בחוש, איך שהכל מתחיל מהנושא הזה, איך היחס לתורה, ללומדי תורה, לכולל-יונגערמאן, איך צריך להתיחס לזה, כשהרשעים זוממים שביום אחד, מאות אלפים ואולי מליונים נותנים יד לכינון שלטון רשע, לביסוס הכפירה, ולגיוס השמד והזימה, שהם מכריזים על כך באופן גלוי על התוכניות הזדוניות שלהם, ועוד בפעולה אחת.

    כמה היפך מיום שמחתכם יש בזה, כמה סילוק שכינה ח"ו, כמה צער צריך להיות ביום כזה, וכשרואים שכ"כ הרבה מתבלבלים, כל אותם אלו שנכנעים לכופרים ונהנים מנשיאת חן בעיני הכופר על חשבון שאיננו קנאי ואיננו בטלן כמ"ש החזו"א (ח"א, צ"ו), כמה חילול ה' יש בזה.

    התפקיד שלנו הוא להתאמץ בקידוש השם, לקיים את התורה מה תהא עליה, את הכל הרוצה לבא וליטול יבוא ויטול בנוסח של רשב"י, ונזכה לגאולה השלימה במהרה.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב