אחרי הביקורת שמתחה: יפעת ארליך הוצאה מ'הבית היהודי'

עוד לא הספיקה להשלים שבוע בתפקיד מתמודדת, וכבר העיתונאית יפעת ארליך הוצאה מרשימת 'הבית היהודי' לכנסת, זאת בעקבות הביקורת שמתחה על החיבור עם עוצמה יהודית

העיתונאית יפעת ארליך שנבחרה למקום השלישי ברשימה על ידי המועצה הציבורית, הוצאה מרשימה 'הבית היהודי' לכנסת, זאת לנוכח ההחלטה לרוץ ברשימה אחת עם מפלגת "עוצמה יהודית",  עליה מתחה ביקורת.

ארליך, שובצה במקום השלישי ברשימת הבית היהודי ובמקום השישי ברשימת הבית יהודי-האיחוד הלאומי עם עוצמה לישראל, וכאמור, כעת פרשה מהרשימה.

אמש אמרה ארליך, לפני הצבעת מרכז הבית היהודי על חיבור לעוצמה יהודית: "הערב בשעה 19:00 בכינוס מרכז המפלגה של הבית היהודי בפתח תקוה, תתקיים הצבעה קריטית וחשובה להמשך דרכה של מפלגת הבית היהודי, נצטרך לאשרר את ההסכם שיגיש הרב רפי פרץ יו"ר ראש הבית היהודי עם האיחוד הלאומי. כמו כן נצטרך להכריע בשאלה האם להתחבר לאלי ישי ולעוצמה יהודית.

"כולנו אומרים – "לא!" לחיבור בכל קונסטלציה אפשרית עם עוצמה יהודית. ואומרים "כן!" לחיבור עם האיחוד הלאומי ואלי ישי".

את ההתנגדות הסבירה בכך שהסקרים שמראים שהבית היהודי מתנדנדת, הם סקרים מוטים: "אחרי שבוחנים לעמוק מתוך אחריות לאומית את הסקרים המוצגים לציבור, מדובר בסקרים מוטים ומוזמנים, שאינם משקפים כלל את המציאות בשטח. לצערי משתמשים בסקרים כדי להפעיל מניפולציות על הציבור, ולא בוחלים בשום אמצעי כולל ספינים, טרלולים, והטרדות טלפוניות בלתי פוסקות במטרה להפחיד, לשתק וללחוץ. מדבר סקר-שקר תרחק".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *