אחרי המהומה בלונדון: הנגיד צבי עמאר אירח בחום את בצלאל סמוטריץ'

אחר שארגון הגג של הקהילות היהודית דרש מסמוטריץ' לצאת מבריטניה, הקהילה היהודית בפריז ובמרסיי הזמינה את חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' לביקור לבבי בקהילה היהודית

אחר שארגון הגג של הקהילות היהודית דרש מסמוטריץ' לצאת מבריטניה, הקהילה היהודית בפריז ובמרסיי הזמינה את חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' לביקור לבבי בקהילה היהודית.

סמוטריץ’ זכה לגיבוי מצד עשרות ראשי קהילות ובראשם הרב צבי עמאר נשיא הקהילות היהודיות בצרפת

ח"כ סמוטריץ' בירך את אנשי הקהילה היהודית: "שמחתי מאוד להתקבל בחום על ידי הקהילה היהודית בצרפת. בעזרת השם נשלב יחד זרועות כדי לשמור על הזהות של העם היהודי."

ר' צבי עמאר, נשיא הקהילות היהודיות בדרום צרפת קיבל בחום את בצלאל סמוטריץ', וגינה בדבריו את ארגון הגג של הקהילה היהודית בלונדון: "אנו מקבליים בברכה את חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ. אנו לא אהבנו את מה שקורה בלונדון. כוחנו באחדותנו. אנו דמוקרטיים ולא מתערבים בפוליטיקה הישראלית. אבל יש נושאים שמאוד חשובים לנו: ירושלים עיר הקודש והאופי היהודי של מדינת ישראל".

הרב ראובן אוחנה, הרב הראשי של מרסיי והמחוז אמר: "אנו מאוד שמחים שסמוטריץ' בחר לבוא אלינו כדי להעלות לסדר היום את נושא הגיור שהוא יקר לליבנו. אנו תומכים בו בכל המרץ. אנו נתארגן יחד עם כל הרבנים פה בצרפת כדי לכתוב מכתב מחאה לראש הממשלה."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *