אחרי הפיצוץ: חודש המו"מ בין הבית היהודי לאיחוד הלאומי

48 שעות אחרי הפיצוץ במו"מ ביניהן – האיחוד הלאומי והבית היהודי שבו לשולחן המשא ומתן. האיחוד הלאומי: "הבית היהודי פנו לקיים ישיבה ללא תנאים מוקדמים"

ארבעים ושמונה שעות מאז פיצוץ המשא ומתן בין רפי פרת יו"ר הבית היהודי, לבין בצלאל סמוטריץ' יו"ר האיחוד הלאומי, הוא חודש במטרה להגיע להבנות, מתוך ידיעה שלולא איחוד המפלגה תתפרק.

מדוברות הבית היהודי נמסר: "במסגרת המאמצים לקדם את המשא ומתן בין מפלגת הבית היהודי למפלגת האיחוד הלאומי, צוות המשא ומתן של הבית היהודי פנה היום למקביליו באיחוד הלאומי על מנת להיפגש, על בסיס הדברים שהוצגו בפגישה הראשונה בין צוותי המו"מ, לצורך סיום ההליך.

"כפי שהיה לאורך כל השנים האחרונות, ומתוך ראייה ממלכתית וציבורית, צוות המו״מ של הבית היהודי יעשה הכל על מנת להגיע להסכם מהיר עם האיחוד הלאומי שיבטיח נציגות משמעותית של הציונות הדתית בכנסת ובממשלה הבאה.

האיחוד הלאומי: "לפני זמן קצר פנו אנשי הרב רפי פרץ וביקשו לראשונה לקיים ישיבה ללא תנאים מוקדמים. לאור זאת יחודשו המגעים בין המפלגות על בסיס שותפות שוויונית והנהג משותפת.  צוות המו״מ של האיחוד הלאומי ימשיך להיפגש באחריות עם כל הגורמים הרלוונטיים לאחדות מלאה בציונות הדתית ובימין כולו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *