אחרי הפסקת האש: בנט יוצא למתקפה על רה"מ

 ירי בנגמ"ש: בנט תוקף ולוחץ את נתניהו לכנס את הקבינט – בנט: ״אסור שישראל תיכנע לחמאס, אני מצפה מרוה״מ לכנס את הקבינט כבר הערב ולתת לצה״ל פקודה לנטרל את חמאס״

 

שר החינוך ויו״ר הימין החדש, חבר הקבינט המדיני-ביטחוני, נפתלי בנט יוצא למתקפה חסרת תקדים כנגד רה"מ בעקבות הפסקת האש על החמאס, והתגובה הרפה של צה"ל לירי הרקטות לשרון ולעוטף עזה. ״אסור שישראל תיכנע שוב לחמאס, זהו הסבב העשירי בשנה האחרונה", הבהיר בנט.

בנט התייחס לתקיפה בשרון ואמר: "חמאס פגע פגיעה ישירה בבית משפחה במרכז, ירה עשרות רקטות לישובי עוטף עזה, והשאיר 200,000 תלמידים, מורים והורים בבית היום כבני ערובה. אנחנו, לעומת זאת, ירינו על כמה בניינים ריקים ואפילו לא הרגנו אפילו מחבל אחד.

בנט סיים ואמר: "אני מצפה מראש הממשלה לכנס כבר הערב את הקבינט ולתת לצה״ל פקודה לנטרל את חמאס ולהשיב את הביטחון לתושבי הדרום. במצב כזה אנחנו נגבה אותו״.

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ושר הביטחון לשעבר, ח״כ אביגדור ליברמן אמר בעקבות השקט המחודש בדרום: ״זו לא הפסקת אש אלא קריסה מוחלטת של ההרתעה הישראלית, פגיעה בביטחונם של אזרחי ישראל ואובדן מוחלט של תחושת הביטחון. אני לעולם לא אהיה שותף למדיניות תבוסתנית ולכן התפטרתי מהממשלה לפני מספר חודשים.״

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *