אחרי הראיון הכושל עם ביבי: יונית לוי הגישה את התפטרותה

מגישת מהדורת חדשות 12 יונית לוי הגישה את התפטרותה למנכ"ל "החדשות" אחרי הריאיון עם ראש הממשלה בנימין נתניהו אלא שמנכ"ל החדשות אבי וייס סירב לקבל את ההתפטרות –

מגישת מהדורת חדשות 12 יונית לוי הגישה את התפטרותה למנכ"ל "החדשות" אחרי הריאיון עם ראש הממשלה בנימין נתניהו אלא שמנכ"ל החדשות אבי וייס סירב לקבל את ההתפטרות – כך דווח בוואלה!. לוי, עצמה הכחישה את הדיווח ומארה שמדובר בשקר וכזב. על פי הדיווח, יונית הרגישה שלא עשתה עבודה מספיק טובה באותו ריאיון, וביקשה לעזוב.

מחדשות 12 נמסר בתגובה: "זהו שקר מוחלט. לא היה ולא נברא. זו עילה לדיבה". לוי הגיבה בטוויטר וכתבה: "לא היה ולא נברא. שקר מוחלט".

אנשי שמאל רבים כעסו על יונית שנתנה לנתניהו לעשו באולפן כבבת שלו, יונית הרבתה לחייך ולא הקשתה על נתניהו שהצליחה לסחוט ממנה חיוכים בעת שאמר לה "נה ננה נה", בתגובה לשאלה מציקה.

"אנשים מראיינים את נתניהו לא בגלל שהוא ביבי ולא בגלל שהוא נאשם אלא משום שהוא ראש הממשלה", אמר בסוף השבוע מגישת מהדורת 13 אודי סגל בריאיון לוואלה! תרבות. "זה תפקיד ממלכתי. בתפיסה המהותית של התפקיד הזה נתניהו עשה מהלך שלא ייעשה. זה תפקיד שבו לא עושים העדפות לערוץ כזה או אחר. זה נכס ציבורי. הדרך שבה הם התנהלו היא דרך מכוערת, לא שונה בהרבה מהדרך שבה התדרדרה המערכה הפוליטית בשנה האחרונה על ידי נתניהו".

עוד אמר סגל לוואלה! "אני לא הייתי שותף לביקורת על הריאיון שלה עם נתניהו. יונית היא חברה מאוד טובה שלי, אני מאוד אוהב אותה ומעריך אותה. אחת העיתונאיות המוצלחות והמראיינות הטובות".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. גוש רק לא ביבי זה גוש של ערב רב כפויי טובה רשעים. איך רבש.ע בן אדם הביא לכם חיסונים הפך המדינה למעצמה שידרג הכלכלה והבטחון איך רבש.ע אפשר להיות כפוי טובה ולירוק על מי שהציל ומנעים לכם החיים. אם ביבי לא טוב אז כלום כלום לא טוב בשבילכם אתם מתים מהלכים. תחפרו קבר ותכנסו בפנים. אתם מתים. מי שכופר בטובת חברו הוא פשוט רוע מהלך

    גוש רק לא ביבי זה גוש של ערב רב כפויי טובה רשעים. איך רבש.ע בן אדם הביא לכם חיסונים הפך המדינה למעצמה שידרג הכלכלה והבטחון איך רבש.ע אפשר להיות כפוי טובה ולירוק על מי שהציל ומנעים לכם החיים. אם ביבי לא טוב אז כלום כלום לא טוב בשבילכם אתם מתים מהלכים. תחפרו קבר ותכנסו בפנים. אתם מתים.
    מי שכופר בטובת חברו הוא פשוט רוע מהלך

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב