אחרי סגר נוקשה: ביישוב מסיימים את זמן אלול

בישיבת היישוב בתל אביב החליטו לסיים את הזמן היום * במכתב מרגש, מסבירים רבני הישיבה את הנימוקים

ככל שאר עולם התורה, גם ישיבת היישוב החדש בתל אביב נערכת בתחילת הקיץ להתמודדות עם מגיפת הקורונה. בישיבה הקימו קפסולות ודאגו לאירוח פנימייתי לכלל הבחורים, כדי שיוכלו להמשיך ולהגות בתורה מבלי להינזק.

עם זאת, במצב הדברים הנוכחי ולאור הסגר הנוקשה והמגבלות החמורות, החליטה הנהלת הישיבה להקדים בשלושה ימים את סיום זמן אלול, והיום (ה') נמסר לתלמידים על סיום הלימודים.

ראשי ורבני הישיבה שלחו לתלמידים מכתב מיוחד לרגל ההחלטה ובו הם מסבירים את המצב: "בתוך כל אחינו בית ישראל נקלענו אף אנו, כל בני הישיבה, לתוך סערת התקופה בנסיבות שהזמן גרמן, כאשר שערי בתי המדרשות נוטים להסגר ויושביהם נעדרים, בבחינת לך עמי בוא בחדריך".

הרבנים משבחים את תלמידי הישיבה, "והנה זכינו לכך שרבים מבני הישיבה – אתם השוהים פה עמנו היום – בחרתם לקיים בנפשכם את המקרא "שבתי בבית ה'… לחזות בנועם ה' ולבקר בהיכלו" וקבעתם את ביתכם בימים אלו בתוככי הישיבה והתעצמתם בלימודכם ללא הפסק של יציאה, כל עוד התאפשר הדבר.

"בתוככם יש תלמידים רבים שאינם מורגלים בכגון דא ואעפ"כ פרקו מעל צווארם עול החשבונות הרבים, וקידשו עצמם ברצף של עליה בתורה ובתפילה כראוי לימים נעלים אלו".

הרבנים ממשיכים ומשבחים את התנהגותם יוצאת הדופן של תלמידי הישיבה ומסירותם ללימוד התורה ומסיימים בברכה חמה מעומק הלב ובאמירה "ה' עמכם גיבורי החיל".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *