אחרי סערת הוודקה: ח"כ אבוטבול חשף אחת לאחת את צביעות הקואליציה

על אלי אבידר ואמירותיו כבר סיפרנו, וכן על הזיגזוג של שר החוץ יאיר לפיד שצחק על שר ללא תיק וכעת מצביע על כך ללא בושה.. ללמדך כמה ערך המילה שווה שם אצל שרי הממשלה ושל חברי הקואליציה.

ח״כ משה אבוטבול (ש״ס) בנאום המשך על מינויי הממשלה המנופחת: ״במסגרת העלאת הזיכרונות של הציבור הרחב ותלונתם שחלק מהנבחרים לתפקידים הנחשקים נעשו פתאום סניליים וסובלים מאלצהיימר וממחלת שיכחה קשה, מדברים שאך רק לא מכבר הם אמרו זאת על אחרים.

על אלי אבידר ואמירותיו כבר סיפרנו, וכן על הזיגזוג של שר החוץ יאיר לפיד שצחק על שר ללא תיק וכעת מצביע על כך ללא בושה.. ללמדך כמה ערך המילה שווה שם אצל שרי הממשלה ושל חברי הקואליציה.

גם ליאיר גולן נמצאו קטעים ישנים, שבהם תקף את הממשלה הקודמת על כך שהיא גדולה ומנופחת. לפני כשנה הוא תקף את אורלי לוי – בציוץ שכעת התהפך עליו בחזרה – כשכתב בעקבות מינויה לשרה לקידום קהילתי: ״אחרי שהקריבה את עצמה על מנת להציל את השמאל מכלייה, אורלי מפגינה שוב אומץ לב, הקרבה אישית ומסירות לאזרח הפשוט״. ועל כל החגיגה הזו יש את התגובה של התנועה לאיכות השלטון ששואלת שאלות נוקבות: ״למה צריך שר בלי תיק, שיגזול מיליוני ש״ח בשנה לטובת לשכה, נהג, עוזרים והוצאות שוטפות – על חשבון משלם המסים הישראלי? למה צריך סגן שר חמישי במספר – במקום להוביל ממשלה רזה, חסכונית ויעילה, הממשלה הנוכחית ממשיכה לתפוח, להתנפח ולחלק צ׳ופרים לחכי״ם סוררים״.

ואם מסקרן אותנו מה התגובה לביקורת הקשה על השר החדש המיועד ח״כ אלי אבידר אז ככה הוא מתייחס לביקורת על מינויו לשר והתפטרותו במסגרת החוק נורבגי: ״האופוזיציה יורה את כל מה שיש לה, לא מתרגש. עדיף שיבזבזו את האנרגיות עלי״.

והאחרון שאינו חביב האחראי על הקופה הציבורית במדינה שר האוצר, מה הוא הגיב… העיקר מה שחשוב זה שהוא חבר בקואליציה וכל השאר זה פרטים לא מעניינים.. מתה הבושה!!!

הציבור בישראל חייב לראות את החגיגה הגדולה שקוראת כאן בכנסת ובממשלה מבזבזים מליארדים של שקלים כדי לרצות כל מי שרק מאיים לא להצביע מקבל מיד או סגן שר או שר או כל תפקיד אחר אבל רק שיתפטר בנורווגי כדי שלא ישמש כאיום חלילה, ושיהיה שקט תעשייתי.

שקט זה רפש אמר מישהו חכם וזה רק מה שהקואליציה הזו רוצה, ותפקידנו לקלף ולהראות קבל עם ועדה מי הם ואיך הם פותרים בעיות.

תאיים, תקבל או שר או סגן שר ורק תתפטר במסגרת הנורווגי ותן שקט! ומה יהיה אם גם ההוא שיכנס בנרווגי עוד חודש גם יאיים? לא קרה כלום נציע לו שר או סגן שר ושיתפטר במסגרת הנורווגי. ככה פותרים בעיות ואם זה לא נקרא לקנות שלטון בכסף אז נשמח לשמוע על דרכים אחרות.

ככה זה נפתר גם עם הוועדות ככה מקפחים את חברי הקואליציה נותנים להם פחות ומשפרים ביושבי ראש ובחברים, בושה לממשלה״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *