אחרי 13 שנים של חילולי שבת: מתחם הפאוור סנטר ייסגר

סוף למתחם העסקים הוותיק בירקונים שחילל שבת שנים רבות: ביהמ"ש החליט לסגור באופן סופי את המקום, שאף ייהרס בקרוב

אחרי 13 שנים של חילולי שבת בפרהסיה, במתחם פאוור סנטר בצומת ירקונים בפתח תקוה, אמש החליט בית המשפט לסגור באופן סופי את המתחם, וגם הבעלים החליטו כי המקום אף ייהרס על ידם בקרוב.

בית המשפט המחוזי דחה אמש את העתירה שהגישו בעלי מרכז הקניות, והם לא יוכלו להקים שם דוכנים ויהיו חייבים להרוס את המתחם.

כזכור, ב'אקטואליק' דיווחנו לאחרונה שהמועצה הארצית לתכנון ובניה החליטה לא לשנות את התב"ע במתחם ירקונים, והקרקע שהייתה אמורה להפוך לכר נרחב לחילול שבת – תוגדר כחקלאית.

מדובר כאמור על מתחם מסחרי ענק ליד פתח תקווה שמחלל שבת, ולשם באים אלפי איש מידי שבת. היזמים ניסו כמה פעמים לשנות את ההגדרה של הקרקע. כעת, בהחלטה האחרונה נסתם הגולל, ולא יהיה ניתן לשנות את יעוד הקרקע, החקלאית כאמור.

קובי ברמר יו"ר העסקנים הקטנים בתל אביב ואחד ממובילי המאבק נגד חילול השבת מספר ל'אקטואליק': "אחרי 13 שנה של מאבק לסגירת מתחם ירקונים שעובד בשבת, שנאבקתי במשפחת נמרודי ולוזון והשותף שלהם פישמן, הגיע הרגע ובקשתי התקבלה והמתחם נסגר היום באופן סופי לפני הריסה.

"הגיע הזמן שכל המתחמים שעובדים בשבת יסגרו. מספיק עם השפלת היהדות. ואפילו שדרעי מכר את השבת ועשה טריקים כדי שלא יצטרך לסגור, אנחנו לא מוותרים ונמשיך לעבוד את השם יתברך באהבה".

קובי ברמר

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אין קשר לשבת בכלל

    מדובר במתחם שהוקם בניגוד לחוק ושנים פעל באופן בלתי חוקי עד שבית המשפט כפה על הבעלים לסגור – מעולם לא היה היתר ואין שום קשר לשבת

    מוטי |
    הגב
  2. חלאה

    החלאה לא איכפת לו מהשבת רק איכפת לו שאנשים עושים קניות בזמן שהעסק שלו סגור. ומה היה בגולה שיהודים פתחו חנויות ביום ראשון ? הגויים צדקו יהודים תחמנים שכמונו

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. מגוחכים שאתם. המרכז לא נסגר בגלל שבת, אלא בגלל שנבנה שלא כחוק מלכתחילה.

    אם היתה פה עבירה, היא לא עניינה לא את אלוהים ולא את האלוהים שלכם, הכסף. המרכז הרוויח מעולה במשך 13 שנה, ורק עכשיו נסגר.
    יש רווחים טובים בשבת, ועל כך יעידו כל בעלי העסקים שם. זה שהם נסגרים, זה לא אומר שלא יקומו מרכזים נוספים שיעבדו בשבת, במקום חוקי ומורשה.

    בני |
    הגב