איום בפשקווילים ומשת"פ של המשטרה: הטענות החדשות על משי זהב

באתרי החדשות ממשיכים להיערם תלונות חדשות על תפקודו של יהודה משי זהב בארגון זק"א מצד נערים נערות ונשים שנפגעו ממנו לפני עשרות שנים.

באתרי החדשות ממשיכים להיערם תלונות חדשות על תפקודו של יהודה משי זהב בארגון זק"א מצד נערים נערות ונשים שנפגעו ממנו לפני עשרות שנים. משה, אחד הנפגעים תיאר לוינט כי הסיבה שהעדויות נגד משי זהב נשמרו עד היום נבעו מפחד מפני פרסום פשקווילים נגד המעידים. "מי שהיה עושה משהו נגדו, הוא היה מפזר עליו פשקווילים והורס לו את החיים", הוא אמר. "אני מכיר הרבה אנשים שהוא מחק אותם עם הפשקווילים ואפילו מקרה חמור יותר".

"אף אחד לא מנע את זה ממנו. גם כשהגישו תלונות נגדו במשטרה, הכול נסגר. הוא היה משת"פ של המשטרה הרבה שנים, עבד איתם והם היו מעלימים עין ממנו. זה היה יחסים של תן וקח".

במשטרה אמרו בתגובה כי "מדובר בטענות חסרות כל שחר, שכן משטרת ישראל מנהלת את חקירותיה על-פי חוק ביסודיות במקצועיות ובניקיון כפיים, והכל במטרה אחת, להגיע לחקר האמת".

משה סיפר עוד כי חיכה יותר משלושים שנה כדי להוציא את הסיפור שלו החוצה. "אני בהלם שזה יצא רק עכשיו וכל הסיפורים שמספרים זה פשוט כלום לעומת מה שיש. אני מתפלל שיביאו סיפורים מהשנים האחרונות. אנשים אומרים שיש לו שבע נשמות וגם מזה הוא ייצא. אני אופטימי ומקווה שהפעם זה הסוף".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *