אייכלר: "אני בעד שלכל קהילה יהיה מטה בחירות נפרד"

עדיין לא בטוח שייכנס לכנסת, אך ח"כ ישראל אייכלר מבקש להבטיח את מקסום הצבעת הציבור החרדי, על ידי הקמת מטה נפרד לכל קהילה

חבר הכנסת הרב ישראל אייכלר מ'יהדות התורה' התייחס הבוקר בתכנית 'חדש על הבוקר' ב'קול ברמה' לפרסום של העיתונאי מנדי ריזל על חוסר הצניעות של משגיחות הכשרות החדשות בצה"ל, שהולכות עם מכנסיים: "אני אומר לעצמי שזאת הוכחה נוספת שבצבא לא רוצה חרדים בצבא ושאין מקום לחרדים בצבא. כל זמן שיש חוק גיוס בנות חובה אין מקום ליהודי חרדי בצבא", אמר.

על הקמת גשר יהודית בשבת וחילולי השבת, הצהיר אייכלר כי "ראש הממשלה במדינה הזו איננו ראש ואיננו ממשלה. מי ששולט במדינה הוא הבג"ץ והחונטה המשפטית. יאיר לפיד מדבר על קדושת השבת כאילי היא שייכת לחרדים בבני ברק. עליו לצאת להפגין גם על חילולי שבת בתל אביב כי כל קיומה של מדינת ישראל הוא ניסי וכשמחללים את השבת מאבדים את הזכות על ארץ ישראל.

"הגשתי הצעת חוק לבטל את שכר השבת הגבוה. המשק הישראלי מאפשר לעובדים לעבוד בשבת ולהרוויח שכר גבוה שמגיע עד לפי ארבע. הצעתי לבטל את זה בעבודות ציבוריות – מלבד כמובן בעבודות הנוגעות לפיקוח נפש.

"בחוק המרכולים הבאנו את ביבי איתו עד לקצה, והוא לא עזר. כי החקיקה בישראל לא מבוצעת ולא שווה פרוטה. עלינו ליצור חקיקה שתעמוד מול בג"ץ".

על הבחירות הקרובות הציע אייכלר, שעדיין מקומו בכנסת הבאה אינו בטוח, כי "אני בעד שבכל קהילה יהיה מטה בחירות נפרד שידאג שבני הקהילה יצאו להצביע".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. נו ברור, גם דגל וגם בעלז חושבים שאם תהיה איזושהי "בעיה" יוכלו בקלות, ביום האחרון להכריז

    שהולכים לבד.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב