אייכלר על הכאוס ב'יהדות התורה': "הייתה פה התנהלות לא ראויה"

חבר הכנסת ישראל אייכלר העניק ראיון למשה גלסנר ב'קול ברמה', והתייחס למחלוקות הפנימיות בתוך אגודת ישראל שלא הצליחה לגבש הסכמות בסוגיית הגיוס: "יש דיונים עם הרבנים בנוגע לגיוס. מה שיתנו לנו אישור, נתפשר מה שלא לא. ליברמן לא ירצה. הוא יוביל אותנו לבחירות בסוף"

חבר הכנסת ישראל אייכלר העניק ראיון למשה גלסנר ב'קול ברמה', והתייחס למחלוקות הפנימיות בתוך אגודת ישראל שלא הצליחה לגבש הסכמות בסוגיית הגיוס: "יש דיונים עם הרבנים בנוגע לגיוס. מה שיתנו לנו אישור, נתפשר מה שלא לא. ליברמן לא ירצה. הוא יוביל אותנו לבחירות בסוף".

"יש חשש שנתניהו יקים ממשלה ללא חרדים", הוסיף אייכלר, והזהיר כי "אם נלך לבחירות נוספות ליברמן וכחלון צריכים לדעת שהם יעלמו.

אייכלר העריך עוד כי יתכן שליברמן רוצה להפיל את נתניהו ולהקים ממשלה בלי חרדים. "אם ביבי לא מצליח להקים ממשלה בתום המועד הנשיא מטיל על מישהו אחר, נניח גנץ, להקים ממשלה. במקרה כזה חלק מהליכוד יכול להצטרף אליו לממשלת אחדות חילונית".

אייכלר הודה כי באגודת ישראל יש חילוקי דיעות, "אתמול בישיבת הסיעה בהשתתפות שני מזכירי המועצות סוכם שיתאמו בין גדולי התורה של שני המועצות ורק מה שיסוכם יוגש. הייתה פה התנהגות לא ראויה. כשאתה במשא ומתן עם מישהו שהשבת היא בבת עינו אתה לא הולך להתיר חילולי שבת המוניים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *