אימהות החיילים החרדים לרמטכ"ל: "עושים לבנינו רצח אופי"

אחרי הפיגוע בגבעת אסף בו נהרגו חיילי הנח"ל החרדי, מתברר כי יש מי שמפקפק במקצועיות החיילים החרדים. אמהות החיילים במכתב תגובה: "עלילות נגד ילדינו, הגיבורים"

אחרי הפיגוע בגבעת אסף החודש, בו נהרגו שני חיילי הנח"ל החרדי, יובל מור יוסף ויוסי כהן הי"ד – מתברר שהיה מי שהאשים את חיילי הגדוד החרדי בחוסר מקצועיות.

כעת, מפרסם הבוקר לראשונה העיתונאי יהודה שלזינגר ב'ישראל היום' מכתב שכתבו אימהות של לוחמים בגדוד, בו הן יוצאות נגד הכפשת בניהן הלוחמים. על המכתב, המיועד  לרמטכ"ל, לקצינת פניות הציבור ולדובר צה"ל, חתמו שש אימהות: בת אל גרינשפן, מיכל קרוטהמר, ענת גנירם, עינת נוקד, סוניה אללי ורונית אלון.

תחת הכותרת "עלילות נגד  ילדינו, גיבורי הנח"ל החרדי", כתבו האימהות כי "שלחנו את בנינו יקירינו להגן על מדינת ישראל. הם בחרו במסלול הזה דווקא כי ידעו שבגדוד נצח הם יוכלו בוודאות לשרת שירות קרבי ומשמעותי במסגרת שמתאימה לעולמם, לאורח חייהם ולאמונותיהם. הם עברו מסלול הכשרה מקצועי לא קל על ידי צוות מפקדים נפלא, והפכו יחד לחבורה אמיצה ולפלוגה מקצועית וטובה, ששומרת על אזרחי מדינת ישראל ופועלת ללא פחד לאתר מחבלים שמנסים להפר את שגרתנו ולמרר את חיינו פה במדינה. לצערנו הרב, בשבועות האחרונים ילדינו הלוחמים על הגנת מדינת ישראל עוברים רצח אופי. מעלילים עליהם עלילות שווא על תפקוד לקוי, על חוסר מקצועיות  ועל רמה אנושית נמוכה. קראנו, שמענו והזדעזענו!"

האמהות כותבות: "בזמן ששורות אלו נכתבות, הבנים ממשיכים לעמוד על משמרתם בלילות ובימים, בקור העז. אנחנו אימהות גאות של חיילים מנצח יהודה, שאיבדו שני חברים טובים, וחבר נוסף פצוע קשה מאוד, אבל הם חזקים וממשיכים לפעול במסירות ומתוך סכנה לחייהם, לאתר את המחבלים ולשמור על התושבים. אנחנו מרגישות שעושים עוול לגדוד הזה וקוראות לכם לחזק את בנינו הלוחמים, לצאת נגד פרסומי הכזב ולתמוך בחיילינו  הנפלאים".

מדובר צה"ל נמסר ל'ישראל היום' כי "גדוד נצח יהודה מבצע פעילות מבצעית אינטנסיבית בהגנה על התושבים והעוברים בגזרתו, וכן פעילות מבצעית רבה למיגור הטרור ביו"ש. צה"ל מחזק את הלוחמים ומודה למשפחותיהם שתומכות בהם ובשירותם וימשיך ללוות את המשפחות השכולות ואת משפחת החייל  הפצוע ומייחל להחלמתו המלאה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *