"אין לי משאלות גדולות, אני רק רוצה להיות אמא"

רות כהן מבאר שבע עשתה הכל כדי להגשים את החלום שלה, להיות אמא. עכשיו, היא מבקשת מכם לעזור לה "לשמוע קול של ילד או ילדה, שקוראים לי אמא"

"אני אלחם עד טיפת דמי האחרונה על הזכות הבסיסית להיות אמא", כך מספרת רות דינה כהן מבאר שבע.

רות כהן ובעלה, התחתנו לפני למעלה מ-10 שנים. "10 שנים בהן אנו מנסים להיכנס להריון ולקבל את הדבר הכל כך טבעי הזה שנקרא ילד", היא אומרת. "10 שנים של סבל יומיומי, של ציפייה, של שאלות קשות מהסביבה ושל עיניים מוצפות דמעות בכל פעם שיוצא לנו לראות תינוק זעיר", מספרת בעצב.

"עברנו הכל. טיפולים, הזרעות, הזרקות, הפריות. ללא הועיל. כלום לא הפחיד אותי בדרך. שום כאב. שום אי נעימות. העיקר שאזכה גם אני לשמוע קול של ילד או ילדה, שקוראים לי ׳אמא׳.

"מכיוון שהבעיה שלנו נדירה ובארץ לא יודעים כיצד לטפל בה, הפתרון היחיד שלנו הוא טיסה לבית חולים בארה״ב", לדבריה. "שם נעבור באופן פרטי את הטיפול שיזכה אותנו בעזרת השם בילד. הטיפול, הטיסות, ועלויות השהייה הבסיסית מגיעים לסכום של למעלה מ-50,000 דולר. אין לי משאלות גדולות, רק בקשה פשוטה. אני רוצה להיות אמא. אני רוצה ילד לקום אליו בלילה ולחבק אותו שלא יפחד. אני רוצה ילד להסביר לו בכל יום, כשיחזור מהגן, כמה הוא מיוחד וכמה, כמה חיכיתי לו. בבקשה. עזרו לבעלי ולי להגשים את החלום הזה. אין לנו אפשרות לממן את כל זה לבד. אני רוצה ילד. תעזרו לי?", שואלת רות

לתרומות להגשמת החלום של רות לחצו >>

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. כל כך פשוט ליסוע לרבי מילוואביטש ....

    לדרוש ילדים מהרבי והרבי פועל ישועות….

    חני |
    הגב