אירוע חמור בצפון: ערבים הטרידו בנות מהשומרון במהלך שיט קייקים

שב"חים ערבים הטרידו ותקפו בנות מהשומרון במהלך שיט קייקים בצפון. תושב השומרון שהיה במקום הביא למעצרם של התוקפים. יוסי דגן "אני דורש למצות את מלוא הדין עם התוקפים – המנוולים שתוקפים כך נערות צריכים לשבת בכלא שנים ארוכות"

אירוע קשה בנחל שניר. אתמול (ב') קבוצת שב"חים ערבים הטרידה ופגעה מ. בקבוצת בנות מהשומרון במהלך שיט קייקים בנחל שניר בצפון.

האירוע התרחש בעת שהבנות, אשר שהו במקום במסגרת טיול נוער של אחד מישובי השומרון, השתתפו בשיט אבובים. קבוצת השב"חים עברה בצמוד אליהם עם קייקים, ומספר שב"חים התנפלו על הבנות ופגעו בהם.

תושב השומרון אשר שהה בטיול עם משפחתו בסמוך, נחלץ לסייע לנערות, הסיע את הבנות לסיום מסלול הקייקים, שם חברו הבנות למשטרה, זיהו את התוקפים והביאו למעצרם של שלושה מהתוקפים.

צוות צח"י של היישוב בשיתוף האגף לשרותים חברתיים במועצה האזורית שומרון מסייע לבנות ולחברי הקבוצה. ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן נמצא בקשר עם המשפחות ומלווה את הטיפול.

דגן דרש מהמשטרה למצות את הדין עם התוקפים ולשים סוף לתופעת הטרדת הבנות בנחלי הצפון "אני מודה למשטרת ישראל על הפעולה המהירה ועל מעצרם של שלושת התוקפים, אני דורש למצות את מלוא הדין עם התוקפים, לא יתכן שבנות צעירות יוצאות לטיול בנחלי הצפון וחוזרות לאחר אירוע קשה כל כך, המנוולים שתוקפים כך נערות צריכים לשבת בכלא שנים ארוכות.

לצערנו אנו שומעים שמדובר בתופעה שחוזרת במקום, משטרת ישראל חייבת לשים לדבר סוף. ב"ה הפעם היה במקום תושב השומרון, שבתושייה רבה רדף אחרי התוקפים והביא למעצרם, ואנו גאים בו, שוחחתי אמש עם התושב הגיבור וחיזקתי את ידיו והודתי לו על הסיוע. צוות הצח"י של היישוב, האגף לשרותים חברתיים במועצה ואני עומדים בקשר עם המשפחות ובני הנוער, נסייע ונעמוד לרשותם בכל מה שצריך", הוסיף דגן.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *