איתמר בן גביר: "אני אמנה עשרה יורם שפטלים לבג"ץ"

בראיון ל'ישראל היום' הצהיר איתמר בן גביר, מועמד 'עוצמה יהודית' כי "הבג"ץ הוא הגרבוז של מערכת הבחירות הנוכחית"

"בג"ץ הוא הגרבוז של מערכת הבחירות הנוכחית", כך טוען בתוקף עו"ד איתמר בן גביר בראיון ליהודה שלזינגר שיתפרסם בסוף השבוע במגזין "שישבת".

"אמרו לי השבוע שהשופטת אסתר חיות הביאה את הניצחון לימין בבחירות. כואב לי שזה על חשבונו של בן ארי אבל אני שותף לדעה הזו", אמר בן גביר.

בראיון שמגיע אחרי פסיקת בג"ץ הדרמטית מיום ראשון, שפסלה את התמודדות חברו למפלגה מיכאל בן ארי, חוזר בן גביר על רצונו להיות חבר בוועדה למינוי שופטים לאחר הבחירות.

"זה הובטח לי על ידי סמוטריץ' והרב פרץ, לא על ידי נתניהו, אני מקווה שנתניהו יבין שמינוי שלי בעולם המשפט יכול ליצור שינוי גדול".

בן גביר נשאל מה יעשה אם יקבל את התפקיד והשיב: "אגדיל את מספר השופטים. יש עומס רב וצריך להגדיל את כמות השופטים בעליון מ־15 ל־30. אחר כך אני אמנה עשרה יורם שפטלים לבית המשפט העליון, עם אג'נדה יהודית, ציונית".

לבן גביר יש עוד תוכנית. "אני רוצה לעשות תוכנית לעידוד הגירה. צריך לעודד את כל מי שלא נאמן למדינת ישראל לעזוב. להפנות חלק מתקציב הביטחון לפרויקט הזה, להקים משרד לעידוד הגירה בשביל כל אלה שמנפנפים בדגלי אש"ף באום אל־פחם וזורקים אבנים, בשביל אלה שעומדים בסכנין וצועקים 'איטבח אל־יהוד', אלה שביפו צועקים לי 'כאן לא מדינת ישראל, כאן פלשתין'. זה הפתרון, אחרת עוד 20 שנה הבן שלי, הבנים של מנדלבליט, של ניצן ושל אסתר חיות לא יכירו שזאת הייתה מדינה יהודית".

לדבריו של בן גביר, "אחת הבעיות של בית המשפט העליון היא שיש יותר מדי דמיון ביניהם (השופטים). הם מצביעים לאותה מפלגה, השקפת עולמם אותו דבר, הם אוהבים אותה מוזיקה של הפילהרמונית, אפילו אוהדים אותה קבוצת כדורגל – הפועל תל אביב המזוהה עם השמאל. אפילו בעניין האוכל – הם מעדיפים סושי ואני מעדיף חומוס, קבב וקובה שאשתי מכינה לי.

"ועדיין יש לי הערכה אליהם כשופטים, אנשים ברמה אינטליגנטית גבוהה. אתה שומע את הנשיאה חיות בדיונים והיא אישה אינטליגנטית מאוד. דווקא בגלל זה היתה לי אכזבה כל כך גדולה, לא יכול להיות שהם לא מבינים שבזה שהם אומרים 'בן ארי פסול' ובל"ד וטיבי ועודה וכסיף לא – הם פוגעים בבניין שהם יושבים בו. פוגעים במוסד שנמצאים בו. נראה את זה בבחירות הקרובות".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *