אכזבה לירושלמים: לא צפוי שלג • התחזית המעודכנת

על פי התחזית של החזאי בועז דיין, משעות אחר הצהריים יחל שלג בצפון הגולן אשר יתפשט בערב להרי הצפון מעל 800 מטר. שלג צפוי גם בפסגות הרי המרכז מעל 850 מטר. אך בירושלים לא צפוי שלג

גשום וסוער – שלגים בהרים הגבוהים: בניגוד לתחזית הקודמת שפורסמה השבוע לא צפוי היום (רביעי) לרדת שלג בירושלים. על פי התחזית של החזאי בועז דיין, משעות אחר הצהריים יחל שלג בצפון הגולן אשר יתפשט בערב להרי הצפון מעל 800 מטר. שלג צפוי גם בפסגות הרי המרכז מעל 850 מטר. אך בירושלים לא צפוי שלג. ואם ירד אז במקומות הגבוהים. אחר חצות השלגים יפסקו.

מנהל מרכז החיזוי בשירות המטאורולוגי, ד"ר עמית סביר, "במהלך הבוקר יתחיל גשם חזק בצפון, מלווה בסופות רעמים", הוסיף ד"ר סביר. "בשלב זה יתחיל כבר שלג בחרמון וכבר בשעות שלאחר מכן, לפני הצהריים, יתחיל השלג בצפון רמת הגולן – בגובה של מעל 1,000 מטר. מדובר בשלג באזורים המוכרים לנו – הקיבוצים והיישובים בצפון הרמה. לקראת אמצע היום יתחילו שלגים גם בהרי הגליל הגבוהים, כמו מירון ובית ג'אן. "בהמשך, לקראת אחר הצהריים, יכול לרדת שלג גם במקומות נמוכים יותר, מגובה 800 מטר, כמו צפת, והשלג עשוי להיערם על הקרקע".

הטמפרטורות החזויות להיום:

בירושלים 9-1, תל אביב 15-9, חיפה 13-8, באר שבע 13-6, צפת 6-0 אריאל 10-3 מודיעין 14-6 טבריה 16-6, אילת 19-11 מעלות.

ביום חמישי יהיה מעונן חלקית עם גשמים מקומיים מצפון הארץ ועד צפון הנגב. בחרמון ירד שלג. הגשמים יפסקו בהדרגה.
ביום שישי יהיה מעונן חלקית. ינשבו רוחות צפון מערביות מתונות והים יוסיף להיות גבה גלי.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *