אלבום חדש לצמד האחים

להקת היום השמיני המורכבת משני האחים בנצי ושמוליק מארקוס, משחררת לעולם את אלבומם התשיעי, "מזל". ההרכב הבועט מלוס אנג'לס חתום על להיטים רבים שהצליחו מאוד בעולם וגם בישראל. הם שרים באנגלית, בעברית ולעיתים גם עם נגיעות באידיש…

השניים, חסידי חב"ד, כותבים ויוצרים שירים מקוריים על החיים, על נושאים ביהדות ובעיקר על תורות ותובנות חב"דיות. שם האלבום ושיר הנושא (Lucky) "מזל", מבוסס על שיחת הרבי במאמר "באתי לגני". שמוליק מארקוס מסביר: "רעיון המזל ומקומו בעולם היהודי, נובע מהזכות שיש לנו, ״אשרינו… שאנחנו הדור שיכולים להביא את המשיח!״. לצד פיתוח רעיונות חסידיים, מבטיח שמוליק שבאלבום החדש מסתתרות פנינים נוספות שירוממו את הרוח ויחייכו את הדעת.

"יש באלבום החדש, הכול" אומר החצי השני של הלהקה, בנצי מארקוס. "אתגרנו את עצמנו יותר מתמיד – גם בטקסטים, גם בלחנים ואפילו בעיבודים, כדי שכל אדם ימצא לעצמו פינה באלבום שתשמח אותו. האלבום החדש כולל שירים שיעניקו לך השראה, שירים שיגרמו לך לרקוד, וטקסטים שיגרמו לך להרהר גם אחרי שהשיר יסיים להתנגן…".

לצד שירים חדשים, ניתן למצוא באלבום החדש גם את הסינגלים אלקא דמאיר, Rollin, רמיקס ללהיט העבר טראכט גוט, שיר התפילין ועוד, בסה"כ באלבום 11 רצועות מלהיבות.
צמד היום השמיני חי בארה"ב אך אהוב מאוד בישראל, השירים שלהם מתנגנים תדיר בתחנות הרדיו ולהיטיהם צעדו והצליחו במצעדים. הצוות מופיע מדי תקופה בארץ הקודש ונערך להופעות נוספות בעתיד הקרוב.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *