אלכה ואשובה אל אישי הראשון – הגר"צ מאזוז יוצא בקריאה: "להצביע אך ורק לתנועת שס"

לאור קריאתו של הרב מאיר מאזוז להצביע אך ורק למפלגות החרדיות, הרב צמח מאזוז, מנהל ישיבת 'כסא רחמים' יוצא בקריאה לציבור בוגרי ישיבת 'כסא רחמים' להצביע אך ורק לש"ס, "לאור קריאתו של מרן ראש הישיבה, יש להצביע שס, ולהשפיע על כולם תנועת שס".

לאור קריאתו של הרב מאיר מאזוז להצביע אך ורק למפלגות החרדיות, הרב צמח מאזוז, מנהל ישיבת 'כסא רחמים' יוצא בקריאה נרגשת לציבור בוגרי ישיבת 'כסא רחמים' להצביע אך ורק לש"ס, "לאור קריאתו של מרן ראש הישיבה, יש להצביע שס, ולהשפיע על כולם תנועת שס".

הוא ציטט מדברי הנביא "אלך ואשובה אל אישי הראשון". הרב צמח מאזוז מייסד מוסדות "ישיבת כסא רחמים", ומשמש כמנהל הישיבה, משגיח, ור"מ. הוא בנו של הרב מצליח מאזוז, ואחיו הצעיר של ראש הישיבה הרב מאיר מאזוז.

בישיבה מדגישים כי הרב קרא למי שלא למצביע למפלגות החרדיות שלפחות יצביע למפלגתו של סמוטריץ, אך קרא שוב ושוב להצביע למפלגות החרדיות.

אמש קרא הגר״מ מאזוז בשיעורו השבועי לבחירות ביום שלישי הקרוב והודיע כי מי שלא יצביע למפלגות החרדיות, צריך להצביע למפלגת הציונות הדתית ובח״כ בצלאל סמוטריץ׳: ״חסר לנו 61, על קול אחד אנחנו עומדים באוויר לכן צריך להתאחד גם בשביל סמוטריץ׳. הציונות הדתית הם אנשים יראי שמיים הם גם אנשים שומרי תורה ומצוות. צריכים לתמוך בהם אחרת מי יודע כמה עשרות אלפי קולות הולכים לאיבוד.״ אמר הרב מאזוז.

בשיעורו הורה והדגיש שיש להצביע אך ורק למפלגות חרדיות! “אבל מי שחושב לא להצביע להם ורוצה להצביע לכל מיני מפלגות שאולי יש שם כמה אנשים שומרי שבת (=סער) ידע שזו סכנה, כי הם יתחברו עם ליברמן ועם השמאל, שהם שונאים את התורה ולכן, אנשים כאלו עדיף שיצביעו לסמטוריץ ובן-גביר שגם אנשים טובים וישרים.”

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. טונסים שמים רק ט. ט. טוב. טונסים.טהור.

    מרן מזוז רוצה רק ט אז ט

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. התחלתם עם השקרים?

    הרב מזוז אמר להצביע למפלגות החרדיות ואפילו לסמוטריץ מי שלא מצביע למפלגות החרדיות.בחייאת כמה שס שילמו לכם אקטואליק?

    יוסף |
    הגב
    • אריה

      די עם השקרים.
      אני בטוח שהרב מאזוז לא רוצה ש"ס הם לא שומרים מספיק הם עושים רק רעש וצילצולים

      הע |
      הגב