אלמוני על אופנוע ניסה לגזור את הזקן של ח״כ מאיר פרוש

התוקפים, רוכבי קורקינט חשמלי שנראו חרדים, ניגשו אל חבר הכנסת ושאלו אם הוא מאיר פרוש. לאחר שפרוש השיב בחיוב, אחד מהם התנפל עליו וניסה לתקוף אותו

ח"כ מאיר פרוש (יהדות התורה) הותקף הבוקר (שני) סמוך לביתו בירושלים בידי שני אלמונים. השניים, שהיו רכובים על אופנוע, ניסו לגזור את זקנו ללא ההצלחה וברחו מן הזירה. המשטרה פתחה במצוד אחר השניים.

לפי החשד, שני התוקפים, רוכבי קורקינט חשמלי שנראו חרדים, ניגשו אל חבר הכנסת ושאלו אם הוא מאיר פרוש. לאחר שפרוש השיב בחיוב, אחד מהם התנפל עליו וניסה לתקוף אותו – אך הוא הדף אותם והם נמלטו מהמקום.

שוטרים שהגיעו לזירה החלו בגביית עדויות ובדיקה של מצלמות האבטחה באזור. לפי הערכת גורמים המעורים בחקירה, מדובר באירוע מתוכנן מראש ולא כתוצאה מהיתקלות מקרית. לפי עדויות השכנים, אחד החשודים פיטרל עם הקורקינט סמוך לביתו של פרוש כמה דקות קודם לאירוע, לקראת השעה 7:00 בבוקר, ואז התיישב על ספסל ברחוב, עד שניגש לח"כ פרוש ותקף אותו.

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו הגיב לתקיפה: שוחחתי כעת בטלפון עם ח״כ מאיר פרוש ודרשתי בשלומו. אני קורא למשטרה לתפוס את האחראים למעשה האלים והמסוכן הזה.

מדוברות המשטרה נמסר: לפני זמן קצר דווח למשטרה על תקיפתו של נבחר ציבור בסמוך לביתו בעיר ירושלים.
על פי החשד, שני חשודים תקפו את נבחר הציבור ונמלטו מהמקום והוא אינו נזקק לטיפול רפואי.
בשעה זו כוחות משטרה עורכים סריקות אחר החשודים ונפתחה חקירה במשטרה.

ח"כ יעקב אשר שוחח עם ח"כ מאיר פרוש, התעניין בשלומו והביע זעזוע מאירוע התקיפה החמור הבוקר: "מדובר בחציית קו אדום מסוכנת, לא יעלה על הדעת שאינשי דלא מעלי יתקפו אנשי ציבור, על המשטרה למצות את הדין עד תום עם התוקפים האלימים".

ח״כ יעקב ליצמן: מזועזע מתקיפתו האלימה נגד ח״כ הרב מאיר פרוש בידי פורעים מסוכנים בירושלים. מדובר בשפל חדש ומסוכן וחציית קו אדום. על המשטרה לפעול במהירות ולשים ידה על התוקפים ולפעול נגדם בכל חומרת הדין. לא מתקבל על הדעת ולא ייתכן שאיש ציבור יותקף, ייפגע או ירגיש מאויים בשל כל סיבה שהיא.

יו״ר הכנסת ח״כ מיקי לוי שוחח עם ח״כ מאיר פורוש והביע את זעזועו באשר להתקפה אשר חווה הבוקר. כמו כן, שוחח יו״ר הכנסת לוי עם מפקד מחוז ירושלים במשטרה, ניצב דורון תורג׳מן ודן עמו בחקירת האירוע ובדרכים המבצעיות האפשריות לתפיסתם המהירה של האחראים. יו״ר הכנסת לוי: ״מזועזע עד עמקי נשמתי מהתקיפה המכוערת והאלימה של חבר הכנסת פורוש״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *