אלפים ליוו את איציק ויס ז"ל: "הלב הרך שלו לא עמד באסון"

 אלפים ליוו הערב למנוחות את יצחק מאיר ויס ז"ל בן ה-31 שהתמוטט ונפטר הבוקר (ראשון) במהלך השבעה על בנו התינוק, שמת מוות בעריסה לפני שלושה ימים בלבד. מכריו מספרים על האברך החשוב

אלפים ליוו הערב למנוחות את יצחק מאיר ויס ז"ל בן ה-31 שהתמוטט ומת הבוקר (ראשון) במהלך השבעה על בנו התינוק, שמת מוות בעריסה לפני שלושה ימים בלבד, הוא נטמן בבית העלמין ברחובות.

כעת מתפרסמת הקלטה בה נשמע מסביר וייס לחבריו למה הוא לא יכול לענות לחבריו לאור הנסיבות הקשות.

בהקלטה ששלח ויס לחבריו לעבודה בתקופת קמפיין הבחירות, ובה הסביר כי לא ענה לטלפונים בגלל שטיפל בבנו, מעידה על מסירותו הרבה לילד. "אני מתנצל", הוא נשמע אומר בהקלטה. "הייתי כל הלילה עם בני בכורי, בן החמישה שבועות, שכהרגל ילדים בני גילו מפתח תחושות בבטן".

ח"כ אורי מקלב מדגל התורה מספר על הפעיל האנרגטי של דגל והסביר את הנסיבות: "הלב הרך והרגיש של איציק לא עמד באסון הגדול והטרגדיה של פטירת בנו באופן פתאומי, תינוק שהביא הרבה שמחה הביתה בצורה מיוחדת".

"איציק היה מאוד מאוד אהוב על כל מכריו וסביבתו", אמר ח"כ מקלב. "הלב שלו נשבר ולא עמד בזה. זה אסון גדול מאוד. אנחנו יודעים שכפי שהוא היה ודאי אומר – כשצריך להתחזק באמונה האמונה מתחזקת, יודעים שהכול בא משמים. רצונו היה להיטיב יותר ויותר עם הציבור".

 

ההלוויה הערב

שלוימי פולק, מבכירי דגל התורה סיפר כי מה שהביא לפטירתו של ויס הייתה אהבתו העמוקה לבנו התינוק: "הוא היה אבא למופת, הבן שלו העסיק אותו כל הזמן. הוא היה הדבר הכי חשוב אצלו בחיים ובשבילו הוא עצר הכל". הוסיף פולק: "הוא לקח את הסיפור הזה מאוד קשה, התוצאה מאוד עצובה וכולנו ממש בהלם".

"הילד נולד לפני חמישה חודשים במהלך הקמפיין", סיפר לערוץ 12 יוני אייזנשטיין, ממנהלי הקמפיין של יהדות התורה. "כנראה שהוא לקח את מותו מאוד מאוד קשה".

איציק למד בישיבת מיר ברכפלד,  ונחשב לאחד המתמידים בישיבה. לאחר שעבר ניסיונות לא פשוטים בחיים הקים את ביתו בשנית, התחתן רק לפני שנה וחצי, חגג ברית לבנו אך לדאבון לב כולם בנו הרך מת מוות פתאומי בעריסה, וכעבור 3 ימים גם ליבו של האב לא עמד בניסיון הקשה – התמוטט ונפטר.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. תבטלו הפאה כליל. די למגפה. האגו שלכם רצחני

    אתם סתומים

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב