בנט בראיונות לכלי התקשורת החילונים: "אם לא תהיה ברירה נצא למבצע בעזה בתמיכת רע"מ"

בשבוע הבא ימלאו 100 ימים לכהונת הממשלה החדשה, ובריאיון שהעניק הערב (שלישי) ראש הממשלה נפתלי בנט לערוצי התקשורת הגדולים הוא מתייחס לשלל הסוגיות שעל הפרק

בשבוע הבא ימלאו 100 ימים לכהונת הממשלה החדשה, ובריאיון שהעניק הערב (שלישי) ראש הממשלה נפתלי בנט לערוצי התקשורת הגדולים הוא מתייחס לשלל הסוגיות שעל הפרק, מותח ביקורת חריפה על קודמו בתפקיד נתניהו וטוען להזנחה קשה בסוגיית הגרעין האירני. בנט אמר בראיון לחדשות 12: "אצא למבצע צבאי בעזה אם נצטרך, באופן חד משמעי, גם עם הקואליציה הזאת. מנסור עבאס מתעסק רק בעניינים אזרחיים – נעשה את מה שצריך לעשות ועם ההשלכות הפוליטיות נתמודד אחר כך".

בנט מזהיר מפני מבצע בעזה ראש הממשלה בנט לתמר איש שלום: ״בני גנץ לקח על עצמו ועושה עבודה מסורה בניסיון להביא לייצוב בלי להגיע לסבב (בפן ההומניטרי) ואם לא יש לנו חלופות״.

"המערכת הערכית שלי יציבה ועמוקה", אמר בנט, "כשאתה יושב פה, יש על כל מהלך שיקולים מאוד מורכבים. זה לא דומה לכלום. אני נמצא פה בחדר הזה, שאין חדר יותר חשוב ממנו בעולם, כי פה חונה האחריות על קיום מדינת ישראל ועל שגשוג האזרחים ועתידם. כשאתה נכנס בדלת – אתה חייב לבוא נקי, להשאיר את כל הפוליטיקה מאחור, לבוא חד ועם מסירות מאוד גדולה. אני מתמסר כולי, יחד עם חבריי השרים, רק לטובת מדינת ישראל. לא תמיד נצדק – אבל תמיד נפעל בצורה נקייה".

‏תמר איש שלום: "כשיגיע הרגע, אתה תעביר את המושכות – בלי שטיקים ובלי טריקים – ליאיר לפיד?"

ראש הממשלה נפתלי בנט: "ברור"

איש שלום: "וגנץ יאפשר את זה?"

בנט: "תשאלי את גנץ"

‏ראש הממשלה בנט אומר הערב בראיון לאטילה שומפלבי ב-ynet: "אישרתי לגנץ להפגש עם אבו מאזן כי הוא ביקש. אני לא רואה שום הגיון לפגוש את אבו מאזן. אף אחד לא חושב שהוא פרטנר".

‏רה"מ בנט בריאיון לכאן חדשות על הביקורת סביב הקמת הממשלה: "אני רוצה לפנות לאותו ציבור שלא אהב את הצורה שהממשלה קמה, ואני מקבל את הביקורת הזאת. אני מבקש שיפתחו את הראש, שיסתכלו בצורה הוגנת על התוצאות. לאט לאט אני חושב שיותר ויותר מהציבור יבינו שיש פה ממשלה טובה" .

ראש הממשלה בנט לאטילה שומפלבי ב-ynet: האם תתמוך בחקיקה שתמנע מנאשם בפלילים להתמודד בבחירות ולהרכיב ממשלה כפי שרוצה שר המשפטים שלך? בנט לא שלל את האפשרות. "אני מכיר את החוק ששר המשפטים מקדם, צריך לומר אגב שהוא נכנס בתנופה אדירה למשרד והחזיר את האיזון ואת ההתנהלות נכונה. אנחנו נבחן את זה לקראת פתיחת המושב ונגבש עמדה".

ראש הממשלה בנט על רע"ם והמעורבות שלהם בהחלטות ביטחוניות ב'כאן חדשות': "מנסור עבאס ורע"ם פועלים רק בגזרה האזרחית. אני מקבל את ההחלטות הביטחוניות".
בנט הוסיף: "את הברדק בנגב צריך להפסיק".

רה"מ בנט ל'כאן' על הטיפול בקורונה: מ-30 בספטמבר, מי שלא יבצע חיסון שלישי, ויש עוד הרבה כאלה, התו הירוק יפוג. זה לא הוגן שכל המדינה תיענש בגלל כמה הססנים.

ראש הממשלה בנט אומר ל'ערוץ 12' כי נתניהו לא עורך איתו את פגישות העדכון הקבועות בין ראש ממשלה לראש אופוזיציה: "הוא לא מגלה עניין"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *