אם מנדלבליט לא ימחק את כתבי האישום נגד נתניהו – יחשפו עוד הקלטות • האזינו

ח"כ מיקי זוהר יו"ר הקואליציה על ההקלטות היועץ המשפטי ואפי נוה: "מנדלבליט ושי ניצן תיאמו ביניהם הכל, חייבים לבטל את כתב האישום נגד נתניהו" – האזינו לראיון המלא והסוער

חבר הכנסת ‏מיקי זהר איים בראיון הבוקר ברדיו 103 ללא הפסקה לגולן יוכפז וענת דוידוב: "אם מנדלבליט לא יתפטר מייד ויימחק את כתבי האישום נגד נתניהו – אני מבטיח שיהיו עוד הקלטות שייחשפו. יש עוד סיפור פלילי נגד מנדלבליט שעוד לא פורסם. אני לא מאיים. אבל זה מה שיקרה".

לדבריו, מההקלטות שנשחפו עולה תמונה ברורה לפיה "הם תיאמו ביניהם את הכול והכול היה מוסכם, הם ידעו בדיוק לאן הם הולכים. גם שי ניצן ידע שאין כלום בכול התיקים אבל לפחות בתיק אחד הוא רצה להביא את התוצאה שהוא ייחל לה – להדחתו של רה"מ מהתפקיד. הכל כבר התברר ואני אומר לכם שזה רק טפח אחד שנחשף ,ואני מבטיח לכם שעוד יחשפו בקרוב דברים. תהיה פה רעידת אדמה, לא תהיה שום ברירה לאביחי מנדלבליט אלא להתפטר מתפקידו ולבטל את כתבי האישום נגד נתניהו".

ח"כ זוהר טען כי מנדלבליט נסחט על ידי שי ניצן באמצעות התיק האישי כנגדו, שהרי אדם מעוניין בסגירת תיקו, "אתה יודע שהוא מסכן את תפקידך כיועמ"ש, אני אומר שמעבר לזה יש עוד אינפורמציה שקיימת אצל שי ניצן שיכלה לשלוח את מנדלבליט יכול להיות מאחורי סורג ובריח. אם היה מצב בו מנדלבליט לא היה מגיש את כתבי האישום, התיק שלו לא היה נסגר – הוא היה עף הביתה מיד. הוא היה מודח מתפקידו, הדבר הזה נשאר בידיו של שי ניצן ומעצם העובדה ששי ניצן לא קיבל החלטה בנושא הייתה אפשרות למנדלבליט לכהן בתפקיד".

מטעמו של ראש הממשלה: הדברים של חבר הכנסת מיקי זוהר נאמרו ללא ידיעתו של ראש הממשלה והם אינם על דעתו. ראש הממשלה לא שוחח בנידון עם חבר הכנסת זוהר. ראש הממשלה מסתייג מהדברים שאינם מקובלים עליו.

 

האזינו לראיון המלא

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *