"אנחנו צפויים לשבוע הפייקים הגדול": בנט נסע לועידת האקלים אבל הראש שלו בתקציב

ראש הממשלה, נפתלי בנט, יוצא היום (א׳), לוועידת האו"ם לשינוי אקלים, שתיערך בגלאזגו, סקוטלנד. בפמליית ראש הממשלה משתתפות גם שרת האנרגיה, קארין אלהרר, והשרה להגנת הסביבה, תמר זנדברג.

ראש הממשלה אמר בהצהרה לתקשורת: "אנחנו מיד ממריאים לגלאזגו שבסקוטלנד, לוועידת האקלים, שם אני צפוי לפגוש את ראש ממשלת בריטניה בוריס ג’ונסון, את נשיא צרפת מקרון, את ראש ממשלת הודו מודי, ועוד רבים וטובים.

"אני רוצה להסביר לכם מה אנחנו רואים פה – מרגע שהתקציב יעבור השבוע, זה קונה יציבות רבת שנים לממשלה, והמשמעות לאופוזיציה היא התפוררות והתפרקות לרסיסים.
הם מבינים את זה, והם נואשים. הם נואשים להפיל את התקציב ולהוביל לבחירות חמישיות, זו מטרתם.
לכן, אנחנו צפויים לשבוע הפייקים הגדול. אין משהו שהם לא יעשו השבוע כדי להפיל את התקציב ולהוביל לבחירות החמישיות.

אני רוצה להרגיע את כולם – חבל על המאמץ. אנחנו נעביר את התקציב, התקציב יעבור. התקציב יעבור בגלל שמדינת ישראל זקוקה ליציבות.
התקציב יעבור כי המדינה זקוקה לניהול טוב ורגוע. התקציב יעבור כי אף אחד לא רוצה לסחרור הבחירות האינסופיות. אני מותיר מאחוריי את מדינת ישראל שהשתלטה על הקורונה, על זן הדלתא. המדינה בשליטה, המדינה בצמיחה כלכלית של 7.1% – זו הצמיחה הכלכלית הגדולה מזה שנים רבות. המדינה בכיוון טוב. לכן, אני מבקש מחברי הכנסת של הקואליציה: התנהלו באורך רוח. השבוע הזה ייגמר עם תקציב מאחורינו ובע"ה עם שגשוג גדול".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *