אנטישמיות באיטליה. מנהל הטרמינל לזוג יהודים מישראל: "אתם טרוריסטים"

כל הזמן שהיינו בטרמינל חששנו שנעצר, יש לציין כי מנהל הטרמינל לא ניסה אפילו לברר בקשר למסמכים אלה קבע עובדה בשטח שאנחנו שקרנים עם מסמכים מזוייפים.

זוג ישראלי שחווה על בשרו את האנטישמיות האיומה מספר ל"אקטואליק" דקה אחר דקה את שארע עמם לפני כמה ימים בשדה התעופה במדינת איטליה: "לפני חודשיים רכשנו זוג כרטיסים להפלגה עם חברה איטלקית, ב 20/06 טסנו לרומא עם חברת אל על בשעות הבוקר.

עלינו כשאנו מצויידים במסמכים הדרושים לעשות בדיקה קורונה בשדה התעופה ברומא ותעודת מתחסן וכרטיסי עליה לשייט כשהכול משולם ומאושר.

בהגיענו לטרמינל ברומא הצגנו את כל המסמכים הנדרשים, בשלב מסויים לקחו אותנו לצד במתחם סגור כאילו אנחנו מחבלים וחשודים בדבר עבירה.

הגיע בחור שהזדהה כמנהל הטרמינל לקח את הדרכונים ואת הניירת ושאל…״אתם מישראל אתם יהודים?״.

ענינו לחיוב, הוא החזיר לנו את הדרכונים וביקש לעזוב את המקום כי אחרת אזמין לך משטרה ביקשנו לדעת מה הסיבה! לא ידענו מה לעשות יצאנו מהטרמינל למספר דקות לפי בקשתו ואז לפתע שתי ניידות משטרה הגיעו ואילצו אותנו לעזוב את המקום.

בשיחה שקיימנו עם השוטרים, נאמר מהם שזה לא תלוי בהם ושזה הוראה ממנהל הטרמינל. סולקנו בבושת פנים ויש להוסיף שמנהל הטרמינל אמר שאנחנו טרוריסטים מישראל והמסמכים שלנו מזויפים.

כל הזמן שהיינו בטרמינל חששנו שנעצר, יש לציין כי מנהל הטרמינל לא ניסה אפילו לברר בקשר למסמכים אלא קבע עובדה בשטח שאנחנו שקרנים עם מסמכים מזוייפים.

לסיום אומר הבעל מאיר בכאב: אין לי מה להוסיף בנושא, זאת בושה וגזענות ובגללו נהרסה לנו החופשה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *