"אני מקווה שאווירת הניצחון של נתניהו היא מדומה"

בוגי יעלון לא מרים ידיים

ון

משה בוגי יעלון, שלא מתמודד בבחירות הנוכחית הביע את דעתו על המצב הפוליטי, בראיון ל'רדיו ללא הפסקה': "לקחתי פסק זמן, אך אני עוקב בדאגה אחרי ההתפתחויות. אני קורא לכל מי שרוצה שינוי ללכת להצביע", והודה: "אני אצביע ליש עתיד. חשבתי שנכון שנבנה כוח בדומה לכחול לבן שמורכב ממספר מפלגות שרוצות להוביל לשינוי, אך לצערי זה לא צלח".

הוא הוסיף: "אני מקווה שאווירת הניצחון של נתניהו היא מדומה, ושהוא לא יצליח להקים קואליציה גם הפעם. אני חושב שמה שקורה אחרי הבחירות של 2015, והייתי שם, הוא אסון למדינת ישראל. אחד הדברים שנתניהו מצליח בהם הוא מניפולציה, החיסונים זה הוא, 6,000 מתים ומחדל נוראי בקורונה שרק עליו היה צריך ללכת הביתה – מישהו אחר".

על יו"ר כחול לבן בני גנץ, שמאבד את כוחו בסקרים, אמר: "גנץ צריך לפרוש, הטעויות הקשות שלו מחייבות אותו לרדת מהבמה. חלק מהטרגדיה שאנו מצויים בה היא שהציבור בחר בחלופה של שינוי ובגדו בו. הייתה הזדמנות להחליף את נתניהו. הוא החליט להתמודד, הוא לא שומע בקולי, שיתמודד. אני חשבתי שהדבר הנכון הוא לפרוש".

יעלון התריע: "אנחנו תקועים בבעיה קשה ולצערי אם חס וחלילה נתניהו יצליח להגיע ל-61 נקבל ממשלה גזענית, אנטי דמוקרטית, הומופובית, משסעת ומקטבת שדואגת לעצמה ולא לאזרחים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *