אנשי הרב טאו לפרץ: "אם בנט יצטרף – לא נצביע ל'איחוד הימין'"

אנשי הרב טאו, מהרבנים הבולטים בזרם החרד"לי של הציונות הדתית, הודיעו ליו"ר הבית היהודי רפי פרץ, כי אם יחבור לבנט ושקד הם לא יתמכו באיחוד הימין ויורו שלא להצביע להם בבחירות

אנשי הרב צבי ישראל טאו, נשיא ישיבת 'הר המור' וממובילי הקו החרד"לי בציונות הדתית, העבירו אמש לרב רפי פרץ, יו"ר הבית היהודי, מסר ברור לפיו אם יחבור לנפתלי בנט ולאיילת שקד הם יורו שלא להצביע למפלגה בבחירות הקרובות.

ברשת ב' פורסם הבוקר כי אנשי הרב מסרו לרב פרץ כי אם יחבור לשני ראשי הימין החדש, הם לא יתמכו באיחוד מפלגות הימין.

הדברים מגיעים על רקע דיווחים על ניסיונות לשלב כוחות בין מפלגת הימין החדש, שלא עברה את אחוז החסימה, לבין מפלגת איחוד הימין. בתחילת יוני פורסם כי היו מגעים בין שתי המפלגות לקראת איחוד אפשרי והרב פרץ אף אמר בקולו כי "היו בימים האחרונים גישושים בינינו לבין בנט ושקד".

ראשי ישיבת 'הר המור' מובילים כבר מספר שנים מערכה תקיפה נגד נפתלי בנט, וכינו אותו במילים חריפות. בבחירות 2015 אף קראו בפומבי שלא להצביע לבית היהודי בראשותו אלא להצביע למפלגת יחד, שלבסוף לא עברה את אחוז החסימה. באוקטובר האחרון תקף הרב טאו את בנט בחריפות וטען במהלך שיעור כי "הוא הופך את כולנו לרפורמים".

הדברים מגיעים על רקע התבטאויות של איילת שקד עם פעילים, לפיהם היא צריכה להוביל מפלגת ימין מאוחדת פוטנציאלית. אמש פורסמו ב'כאן' ציטוטים של שקד שאמרה "אם יהיה איחוד של מפלגות הימין אני זאת שצריכה לעמוד בראש. אני מביאה הכי הרבה מנדטים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *