אסון כבד: משפחת בן אלי נמחקה בתאונה – האב פצוע קשה

בני המשפחה שנהרגו הם מורן בן אלי, בת 35, וילדיה דקל בן 15, ליאם בן 11 ואנאל בת 5, תושבי מעלות

משפחה שלמה- משפחת בן אלי, ממעלות תרשיחא נמחקה כתוצאה מתאונת דרכים, אכזרית, קטלנית והרת אסון:

אם המשפחה מורן בן אלי ז״ל (35)
הבן דקל בן אלי ז״ל (15)
הבן ליאם בן אלי ז״ל (11)
הבת אנאל בן אלי ז״ל (5)

אב המשפחה ראובן בן אלי מאושפז בבית החולים רמב״ם.

ראש העיר מעלות תרשיחא ארקדי פומרנץ הנחה את מנכ״ל העירייה להיערך באופן מיידי למתן מעטפת עירונית כוללת של העירייה ועובדיה, בכלל ההיבטים ולהעמיד לרשות המשפחה את כלל האמצעים הדרושים.

צוותים של אגפי הרווחה והחינוך של העירייה – עו״סים ופסיכולוגיים של השרות הפסיכולוגי החינוכי כבר פועלים בשטח ונמצאים בקשר רציף מול בני המשפחה ונציגיה.

מסע הלוויות יחל בשעה 15:00 בבית העלמין הישן במעלות.

בשעה 17:10 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב אשר על תאונת דרכים בין אוטובוס לרכב פרטי בכביש 89 ביציאה מחורפיש, הוכרז אר”ן.

בכביש 89 בין חורפיש להר מירון, מדובר בתאונה עם מעורבות אוטובוס ומספר כלי רכב, במקום 4 נפ׳ במצב אנוש ועוד מספר פצועים במצב קשה. ברשתות החברתיות פורסם על10 הרוגים, אך השמועה הזאת אינה מאומתת מאף גורם רפואי.

צה”ל נקרא לסייע בטיפול ופינוי הפצועים והקפיץ שני מסוקים צבאיים של יחידת 669, נוסף לכך מסוק של מד”א הוקפץ למקום.

ברוך גולן מתנדב זק״א שמטפל בזירה: ״מדובר בזירה קשה ומזעזעת, כשהגענו למקום היתה המולה רבה, ראינו עשרות ילדים מתהלכים על הכביש סמוך לאטובוס שהתהפך על צידו לאחר התנגשות עם שני כלי רכב, מסחרי ופרטי.״

״הרכב פרטי היה מרוסק לגמרי מעוצמת ההתנגשות, מתוך הרכב חולצו 4 נפגעים מתוכם 3 ילדים שנלכדו ברכב כשהם סובלים מפציעות קשות וללא רוח חיים, גבר נוסף כבן 45 נלכד מתחת לאוטובוס וחולץ כשהוא ללא רוח חיים, פראמדיקים של מד״א קבעו את מותם של ה5 במקום, ופינו יחד עם מסוקי צה״ל כ35 נפגעים לבתי החולים. צוות מורחב של מתנדבי זק״א צפון פועל במקום יחד עם שוטרי המז״פ ובוחני התנועה של המשטרה בטיפול בכבוד המת בזירה הקשה.״

חובש הצלה איתמר הרשלר סיפר: “סמוך לשעה 17:10 דווח למוקד 101 על אוטובוס שהתהפך ופגע ברכב עם נוסעים. בשל אופי האירוע הופעל נוהל ‘אר”ן’ והוזנקנו לסייע לעשרות הנפגעים במקום.
למרבה הצער נאלצו הפראמדיקים לקבוע את מותם של חמישה נפגעים במקום. בסיוע פראמדיקים וחובשים של מד”א הענקנו סיוע רפואי ראשוני למספר רב של נפגעים בדרגות פציעה שונות, כאשר לאחר מכן הם פונו באמבולנסים של מד”א ומסוקים לבתי החולים באיזור.”

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *